Είσαι πτώμα από διάβασμα ή δουλειά; Βγες για τρέξιμο!

Μία νέα έρευνα δείχνει πως η αερόβια προπόνηση είναι η καλύτερη απάντηση

Share

Βγες για τρέξιμο!

Τελείωσες το διάβασμα και αισθάνεσαι το μυαλό σου… κουνουπίδι; Γύρισες από τη δουλειά και θέλεις απεγνωσμένα να χαλαρώσεις; Η απάντηση είναι μία: Βγες για τρέξιμο!

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Physiology & behavior η αερόβια άσκηση μέτριας έντασης μπορεί να επαναφέρει ταχύτερα την λειτουργία του μυαλού συγκριτικά με άλλους τρόπους που συνηθίζουμε να ακολουθούμε μετά από ένα έντονο πνευματικό στρες και κόπωση που μπορεί να προκληθούν από πολύωρη μελέτη, εργασία κλπ.

Θέλεις συμβουλές για την πρώτη σου προπόνηση;

Μάλιστα υπήρχε σύγκριση με άλλες δραστηριότητες που επιλέγουν οι περισσότεροι άνθρωποι για να “χαλαρώσουν” μετά από μία κοπιαστική, εγκεφαλική εργασία (τηλεόραση κλπ.) με την άσκηση να υπερτερεί σημαντικά.

Τα 30 λεπτά!

Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα έδειξαν πως η αερόβια άσκηση διάρκειας 30 λεπτών βοηθά περισσότερο από άλλες “χαλαρωτικές” δραστηριότητες το μυαλό να επανέλθει σε ό,τι αφορά τη γνωστική δραστηριότητα και λειτουργία.

Τα οφέλη αυτά πιθανόν σχετίζονται με την επίδραση της άσκησης στο κεντρικό νευρικό σύστημα!

Δες άλλες έρευνες σχετικά με την υγεία και το τρέξιμο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Pre Race Banana Cake
Κέικ μπανάνας με φυστικοβούτυρο και μέλι (χωρίς γλουτένη)
Γυναικεία αυτοπεποίθηση
Ένα σημαντικό στοιχείο για την απόδοση στο τρέξιμο, και όχι μόνο, και πωςδιαφοροποιείται στα δύο φύλα
Προπονήστε τη διατροφή σας - Μέρος 1ο
Νέες επιστημονικές ανακαλύψεις, διατροφικά πρότυπα και στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο