Προπονήσεις στο σπίτι: Ημέρα 44η

Share

Ας βάλουμε ένταση σήμερα μιας και από την Δευτέρα 4 Μαΐου θα μπορούμε κανονικά να βγούμε ό,τι ώρα θέλουμε για προπόνηση.

Δες εδώ τις νέες αποφάσεις

Προθέρμανση
3min επιτόπιο τρέξιμο
3min δυναμικές διατάσεις
15sec ψηλά γόνατα επιτόπια

Κύριο μέρος

1ο μέρος
Στάσου 
μπροστά από τον τοίχο σε απόσταση 1-1,5μ. και στηρίξου με τα χέρια φέρνοντας το σώμα σου ελαφρώς προς τα εμπρός.

Εκτέλεσε 20sec ψηλά γόνατα από αυτή τη θέση (με τα χέρια στον τοίχο και το σώμα ελαφρώς προς τα εμπρός).

Συνολικά εκτέλεσε 10-20 επαναλήψεις διάρκειας με διάλειμμα 30-60sec ανάμεσα τους.

Αποθεραπεία
2′ χαλαρό επιτόπιο τρέξιμο
Διατάσεις

Δες εδώ μία προπόνηση για την ενδυνάμωση των κάτω άκρων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασκήσεις ενδυνάμωσης
Ενεργοποιήστε και δυναμώστε γλουτούς και δικεφάλους
Eβδομαδιαίος περιοδισμός
Οργανώστε σωστά την προπονητική σας εβδομάδα για μέγιστη βελτίωση
High energy
Η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών είναι η πρώτη διατροφική προτεραιότητα για καλή υγεία και βέλτιστη απόδοση. Αλλωστε, μία από τις πιο συνηθισμένες απορίες κάθε δρομέα αφορά την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη που εξασφαλίζει ενέργεια για υψηλές επιδόσεις.
Back to Top