Παν μέτρον άριστον και στην ενέργεια

Λέμε ότι οι υδατάνθρακες είναι για μας που τρέχουμε η κυριότερη πηγή ενέργειας από τη διατροφή. Όσο περισσότερες ώρες γυμναζόμαστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για αναπλήρωση της ενέργειας που καταναλώνεται.

Share

Λέμε ότι οι υδατάνθρακες είναι για μας που τρέχουμε η κυριότερη πηγή ενέργειας από τη διατροφή. Όσο περισσότερες ώρες γυμναζόμαστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για αναπλήρωση της ενέργειας που καταναλώνεται. Με αφετηρία αυτήν την παραδοχή πολλοί πέφτουν σε υπερβολές.

Η όρεξη ανοίγει βέβαια, και μια ενισχυμένη μερίδα ζυμαρικά μπορεί να είναι αναγκαία αν τρέξαμε πάρα πολλή ώρα. Η αλήθεια είναι, ότι το σώμα θα αποθηκεύσει με τη μορφή λίπους (άλλο ζόρι και αυτό!…) ότι περισσεύει, ότι δεν καταναλώνεται με την κίνησή μας γενικά.
Γι’ αυτό, απαιτείται αυτοσυγκράτηση ή παραπάνω τρέξιμο. Διαλέγετε και παίρνετε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οδηγός αποκατάστασης μαραθώνιου
Αναπληρώστε άμεσα τη χαμένη σας ενέργεια
Εσείς, τρώτε σωστά;
Δέκα απλά, διατροφικά βήματα για να πετύχετε τον στόχο σας και να είστε πάντα υγιείς.
Lasagne for runner
Λαζάνια με κίτρινη κολοκύθα, σπανάκι και καρύδια
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Runner Magazine Our E-shop is up and running...
Μετάβαση στο περιεχόμενο