Παν μέτρον άριστον και στην ενέργεια

Λέμε ότι οι υδατάνθρακες είναι για μας που τρέχουμε η κυριότερη πηγή ενέργειας από τη διατροφή. Όσο περισσότερες ώρες γυμναζόμαστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για αναπλήρωση της ενέργειας που καταναλώνεται.

Share

Λέμε ότι οι υδατάνθρακες είναι για μας που τρέχουμε η κυριότερη πηγή ενέργειας από τη διατροφή. Όσο περισσότερες ώρες γυμναζόμαστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για αναπλήρωση της ενέργειας που καταναλώνεται. Με αφετηρία αυτήν την παραδοχή πολλοί πέφτουν σε υπερβολές.

Η όρεξη ανοίγει βέβαια, και μια ενισχυμένη μερίδα ζυμαρικά μπορεί να είναι αναγκαία αν τρέξαμε πάρα πολλή ώρα. Η αλήθεια είναι, ότι το σώμα θα αποθηκεύσει με τη μορφή λίπους (άλλο ζόρι και αυτό!…) ότι περισσεύει, ότι δεν καταναλώνεται με την κίνησή μας γενικά.
Γι’ αυτό, απαιτείται αυτοσυγκράτηση ή παραπάνω τρέξιμο. Διαλέγετε και παίρνετε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα χρονιά, νέοι στόχοι
Οι διατροφικοί στόχοι του δρομέα για τη νέα χρονιά
Φάτε σωστά, τρέξτε γρήγορα!
Συνδυάστε σωστή διατροφή με έξυπνη προπόνηση και βελτιώστε τις επιδόσεις σας!
Ενεργειακός δείκτης
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον γλυκαιμικό δείκτη και τον ρυθμό απελευθέρωσης της γλυκόζης των υδατανθρακούχων τροφών στον οργανισμό μας.
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο