Προπονηθείτε με μέτρο

Η πολύ σκληρή προπόνηση είναι ένα από τα συχνότερα λάθη, που κάνουν όσοι προσπαθούν να αυξήσουν την απόδοσή τους πολύ γρήγορα.

Share

Η πολύ σκληρή προπόνηση είναι πολύ συχνά ένα ακόμα συνηθισμένο λάθος, που κάνουν όσοι προσπαθούν να αυξήσουν την απόδοσή τους πολύ γρήγορα. Εκτελώντας διαδοχικές δύσκολες προπονήσεις, χωρίς ενδιάμεσες ημέρες ξεκούρασης και ανεπαρκή αποκατάσταση τις ημέρες που δεν ασκείστε είναι πολύ εύκολο να οδηγηθείτε σε υπερκόπωση. Αποτέλεσμα είναι να είστε περισσότερο εκτεθειμένοι σε αρρώστιες και τραυματισμούς, ειδικά το διάστημα αυτό που ο καιρός γίνεται ψυχρότερος και επιπλέον η απόδοση και η ψυχολογία σας είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Προφύλαξη: ακολουθείστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα με δύσκολες και χαλαρές ημέρες και κάντε σε εβδομαδιαία βάση τουλάχιστον μία μέρα ξεκούραση. Μερικές φορές μια μέρα ξεκούρασης ή χαλαρής προπόνησης μπορεί να αποβεί πιο αποδοτική από μια δύσκολη προπόνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
10χλμ. & Μαραθώνιος - Ποιες οι διαφορές στην προπόνηση;
Μία επιστημονική προσέγγιση και ανάλυση για την προπόνηση των δύο αποστάσεων
Κυρτοί διάδρομοι: Αλλάζουν και σε ποιο βαθμό το τρέξιμο;
Ερευνητές έκαναν τη σύγκριση ανάμεσα σε επίπεδους και κυρτούς διαδρόμους
Οι τελευταίες συμβουλές
Με λιγότερες από 24 ώρες να απομένουν πριν από την εκκίνηση, σας θυμίζουμε τι δεν πρέπει να ξεχάσετε και σας δίνουμε τις συμβουλές της τελευταίας στιγμής που θα πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσετε.
Back to Top