20+1 λόγοι για να βρεις έναν προπονητή

Είτε το έχεις σκεφθεί είτε όχι, 21 λόγοι για να απευθυνθείς σε έναν “ειδικό” του τρεξίματος

Share

To τρέξιμο είναι απλό. Πολλές φορές, όμως, τα πιο απλά πράγματα είναι και τα πιο δύσκολα. Για έναν άνθρωπο, λοιπόν, που έχει βάλει το τρέξιμο στη ζωή του, εδώ και πολλά ή λίγα χρόνια, το να προπονείται μόνος του παρουσιάζει κάποια πλεονεκτήματα, αλλά και αρκετά (ομολογουμένως περισσότερα) μειονεκτήματα.

Γιατί, μπορεί πλέον να είναι εύκολο να ενημερώνεσαι μέσω, κυρίως του διαδικτύου ή διάφορων φίλων, όμως είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσεις όλες τις γνώσεις αλλά και την εμπειρία μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα.

Είτε, λοιπόν, σου έχει μπει η ιδέα του να βρεις έναν προπονητή, είτε όχι, διάβασε 21 λόγους γιατί θα πρέπει να το κάνεις.

Η τελική απόφαση είναι δική σου!

Πότε να απευθυνθείς σε έναν προπονητή:

1.Αν θέλεις ένα πρόγραμμα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου

2.Όταν δεν ξέρεις πότε πρέπει να κάνεις τι στην προπόνηση

3. Αν έχεις λίγο χρόνο που τρέχεις αλλά βλέπεις μεγάλα περιθώρια βελτίωσης

4.Όταν προπονείσαι αρκετά αλλά δεν βελτιώνεσαι

5.Όταν έχεις ιστορικό τραυματισμών και τραυματίζεσαι συχνά

6.Όταν το πρόγραμμά σου είναι αρκετά άστατο και πρέπει συνέχεια να κάνεις αναπροσαρμογές.

7.Όταν έχεις βάλει έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο

8.Αν δεν έχεις ιδέα πώς να φτιάξεις ένα προπονητικό πρόγραμμα

9.Αν αναζητάς έναν άνθρωπο να σε εμπνεύσει και να σε “προκαλέσει”

10.Όταν κάνεις τα ίδια και τα ίδια στην προπόνηση

11.Όταν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία από αγώνες αλλά θέλεις να τρέξεις μεγαλύτερες αποστάσεις

12.Αν πιάνεις τον εαυτό σου να το παρακάνει κατά καιρούς στην προπόνηση.

13.Αν έχεις τρέξει σε δεκάδες αγώνες αλλά ποτέ δεν έχεις αισθανθεί ότι σε κάποιον από αυτούς ήσουν πραγματικά «φορμαρισμένος»

14.Αν όποτε συναντάς έναν προπονητή, τον “βομβαρδίζεις” με ερωτήσεις

15.Όταν οι συμβουλές των φίλων και το διαδίκτυο δεν μπορούν να σε βοηθήσουν περαιτέρω

16.Όταν δεν ξέρεις να «μετρήσεις» τις ικανότητές σου και ποιοι είναι οι στόχοι που πρέπει να θέσεις

17.Αν δεν είσαι σίγουρος για τις ικανότητές σου και την ιδιότητά σου ως δρομέας

18.Αν θεωρείς ότι έχεις κολλήσει

19.Όταν θέλεις να αισθανθείς τη σιγουριά ότι τα κάνεις όλα σωστά

20. Όταν δεν έχεις καταλάβει τελικά ποιο είναι το καλύτερο σου αγώνισμα

21. Γιατί οφείλεις να παραδεχθείς ότι δεν τα γνωρίζεις όλα!

Έλα να γνωρίσεις το τρέξιμο και να πετύχεις τους στόχους σου με τους Polias Runners.

Στη συνέχεια, δείτε τα αποτελέσματα από το Poll του περασμένου Οκτωβρίου στο runnermagazine.gr με θέμα: “Εσείς ποιον συμβουλεύεστε για το δρομικό σας πρόγραμμα;”

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα μυστικά των διαλειμματικών
Tα μυστικά των διαλειμματικών προπονήσεων από τα 5 χλμ. μέχρι τον μαραθώνιο!
Προετοιμασία στα γρήγορα για τα 5 χλμ. - Πρόγραμμα προπόνησης για τρέξιμο
Προγράμματα προπόνησης 4 εβδομάδων για να τρέξετε και να ευχαριστηθείτε τα 5χλμ. τόσο για εντελώς αρχάριους όσο και για πιο προχωρημένους δρομείς!
Ατομική άθληση; Οργανωθείτε!
Δείτε πώς να οργανώσετε την προπόνησή σας σε συνθήκες “ατομικής άθλησης”
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Runner Magazine Our E-shop is up and running...
Μετάβαση στο περιεχόμενο