Αποφύγετε τα λάθη των κορδονιών…

3 λάθη που κάνουν οι δρομείς όταν δένουν τα κορδόνια τους

FacebookTwitterEmailShare

Εντάξει, εξοπλιστήκατε με τα νέα σας δρομικά παπούτσια και είστε έτοιμοι να βγείτε για τρέξιμο. Προσέξτε μόνο να μην κάνετε τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουν συνήθως οι «πρωτάρηδες» δρομείς όταν δένουν τα κορδόνια τους. Ποια είναι αυτά;

Δέστε τα καλά
Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος έχει να κάνει με το ότι πολλοί νέοι δρομείς δεν δένουν καλά τα κορδόνια τους. Έτσι το πόδι «πλέει» μέσα στο παπούτσι με αποτέλεσμα να μην είναι σταθερό όταν τρέξετε και να είναι επιρρεπές σε διαστρέμματα και τραυματισμούς. Δέστε λοιπόν καλά τα κορδόνια σας σφίγγοντας τα σταδιακά από τις πρώτες τρύπες και ανεβαίνοντας σιγά σιγά προς τα πάνω. Όταν τελειώσετε θα πρέπει τα δάχτυλά σας να μην χωράνε στο κενό ανάμεσα στα κορδόνια και τη γλώσσα του παπουτσιού.

Μην το παρακάνετε
Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το παρακάνετε σφίγγοντας πάρα πολύ τα κορδόνια καθώς έτσι ενδέχεται να περιορίσετε την κυκλοφορία του αίματος και τα πόδια σας να μουδιάσουν. Αφού τα δέσετε λοιπόν δοκιμάστε λίγο να περπατήσετε και εφόσον δεν σας ενοχλούν ξεκινήστε το τρέξιμο. Αν παρατηρήσετε ότι κάτι σας ενοχλεί λύστε τα από την αρχή, χαλαρώστε τα ομοιόμορφα από κάτω προς τα πάνω και ξαναδέστε τα από την αρχή.

Κόψτε τα!
Ωραία, δέσατε τα κορδόνια σας όμως είναι αρκετά μεγάλα και περισσεύουν κι έτσι τα στριμώχνετε στο εσωτερικό του παπουτσιού πιέζοντας ελαφρώς το πέλμα σας. Μεγάλο λάθος! Τα παπούτσια είναι κατασκευασμένα ώστε να υποδέχονται μόνο τα πόδια σας στο εσωτερικό τους κι έτσι οτιδήποτε άλλο βάζετε εντός πιθανότατα θα χαλάσει την ανατομία του παπουτσιού και θα πιέσει τα πέλματά σας. Σε περίπτωση λοιπόν που τα κορδόνια σας είναι πολύ μακριά και σας ενοχλούν δοκιμάστε να τα κόψετε και να περάσετε στις άκρες τους ένα σελοτέιπ ώστε να μην ξεφτίζουν. Αποφύγετε τους πολύ μεγάλους κόμπους (διπλούς, τριπλούς) ή ακόμα χειρότερα, να περάσετε τα κορδόνια γύρω από το παπούτσι ή τον αστράγαλό σας.

Καλές προπονήσεις!

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Είτε το έχεις σκεφθεί είτε όχι, 21 λόγοι για να απευθυνθείς σε έναν «ειδικό» του τρεξίματος
Ο μαραθώνιος τελείωσε και πολύ πιθανό να άφησε μερικά σημάδια στο σώμα σας. Μάθετε πώς να τα αντιμετωπίσετε!
Ιδέες για να γίνει πιο αποδοτικό και ευχάριστο
Back to Top