Προπονήσεις στο σπίτι: Ημέρα 34η

Μία δυνατή προπόνηση για το σπίτι

Share

Μιας και αύριο θα ξεκουραστούμε ας κάνουμε σήμερα μία δυνατή προπόνηση!

Πάμε λοιπόν, να βάλουμε λίγη ένταση ώστε να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τη δύναμή μας, να βελτιώσουμε την τεχνική μας και να κάψουμε αρκετές θερμίδες.

Προθέρμανση
3min επιτόπιο τρέξιμο
3min δυναμικές διατάσεις
2x10sec γρήγορο τρέξιμο επιτόπου

Κύριο μέρος
Στάσου 
μπροστά από τον τοίχο σε απόσταση 1-1,5μ. και στηρίξου με τα χέρια φέρνοντας το σώμα σου ελαφρώς προς τα εμπρός.

Εκτέλεσε 15 sec ψηλά γόνατα από αυτή τη θέση (με τα χέρια στον τοίχο και το σώμα ελαφρώς προς τα εμπρός). Φρόντισε να πατάς όσο γίνεται στις μύτες των ποδιών. Προσπάθησε να εκτελείς με μεγάλη συχνότητα (δηλαδή πολλές επαφές των ποδιών στο έδαφος).

Συνολικά εκτέλεσε 10-20 επαναλήψεις διάρκειας με διάλειμμα ανάμεσα τους 30-60sec.

Αν θέλεις, ολοκλήρωσε την προπόνησή σου με 3-4 σετ κοιλιακών, ραχιαίων και πους απς.

Αποθεραπεία
2′ χαλαρό επιτόπιο τρέξιμο
Διατάσεις

Δες εδώ μία πιο χαλαρή προπόνηση για το σπίτι

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μαραθώνιες συμβουλές!
Η μεγάλη μέρα πλησιάζει! Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, ο κύριος στόχος για τους περισσότερους Έλληνες μαραθωνοδρόμους σε λίγα εικοσιτετράωρα ξεκινά. Κι επειδή τώρα είναι η ώρα των αποριών και των ερωτήσεων σας δίνουμε 42 + 1 συμβουλές για όλα! Λύστε κάθε σας απορία σχετικά με τη διατροφή πριν τον αγώνα, την ενύδάτωση κατά τη διάρκειά του αλλά και με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε με βάση τα δεδομένα της Αυθεντικής Διαδρομής.
Λόφος Λυκαβηττού
Τρέξιμο με θέα την Αθήνα
Προπονήσεις στο σπίτι: Ημέρα 12η
Η 12η ημέρα του προγράμματος
Back to Top