7th Pilabox Trail Race 2017

29-01-2017: Για 7η φορά θα πραγματοποιηθεί αγώνας ορεινού τρεξίματος με την ονομασία ” Pilabox Trail Race “.

Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017 ο πολυχώρος Pilabox – Pilabar θα πραγματοποιησεί το “7th Pilabox Trail Race 2017” στο βουνό Πεντέλη. Θα διεξαχθούν δυο αγώνες, 4 χλμ. για όλους και 10 χλμ. για τους πιο απαιτητικούς φίλους του ορεινού τρεξίματος.

Στοιχεία διαδρομών:

Στο φετινό Pilabox Trail Race 2017 θα διεξαχθούν 2 αγώνες, ο Μικρός (4.0Km) και ο Μεγάλος (10.0Km)
Το σημείο εκκίνησης ορίζεται η παιδική χαρά στην οδό Ασωμάτων, στην αρχή της Λεωφόρου Διονύσου (από την Πλατεία της Παλιάς Πεντέλης προς Νέα Μάκρη) και είναι κοινό και για τις δύο διαδρομές. Οι δρομείς θα πρέπει να βρίσκονται στο σημείο 1 ώρα πριν από την εκκίνηση. Οσοι παραλάβουν το Start Pack την Κυριακή του αγώνα, θα πρέπει να προσέλθουν 8:00-9:00 στη γραμματεία, στο σημείο εκκίνησης.

Η Μεγάλη Διαδρομή :
Ώρα εκκίνησης : 10:00 π.μ.
Μήκος : 10.0 Km
Θετική υψομετρική : 584 m
Μέγιστο υψόμετρο : 1.020 m
Εκκίνηση – Τερματισμός : 540 m υψόμετρο
Η Μεγάλη Διαδρομή ξεκινά από υψόμετρο 540m και κινείται σε ανηφορικό χωματόδρομο. Μετά από 2Km κατευθείνεται δεξιά σε δύσκολο ανηφορικό μονοπάτι για 700m όπου και οι δρομείς συναντούν τον 1ο σταθμό ανεφοδιασμού (Άγιοι Ασώματοι)  στο 2.7Km Στη συνέχεια οι δρομείς ακολουθούν ανηφορικό μονοπάτι και χωματόδρομο φτάνοντας στο ψηλότερο σημείο 1.020m στο 4.4Km της διαδρομής (απαραίτητο το αντιανεμικό) και σε λίγο θα βρεθούν στο 2ο σταθμό ανεφοδιασμού (check point) στο 4.9Km όπου η θέα προς τον Υμηττό «κόβει την ανάσα». Εδώ βρισκόμαστε στα μισά του αγώνα σε υψόμετρο 1.000m και με 513m θετική υψομετρική και μόλις 59m αρνητική. Τα καλά νέα είναι οτι τρώμε μία μπουκιά από τις χειροποίητες μπάρες του PILABAR και ξεκινάμε το κατηφορικό κομμάτι. Οι δρομείς κινούνται σε χωματόδρομο, με έντονη την παρουσία φυτευτής πέτρας και αιχμηρά υπολείμματα από μάρμαρο. Στο 7.2Km συναντούν τα παγωμένα χαμόγελα του 3ου σταθμού ανεφοδιασμού (Άγιοι Ασώματοι) και τα καλά νέα είναι οτι μπαίνουν σε γρήγορο κατηφορικό χωματόδρομο για τα τελευταία 2.9Km μέχρι την γραμμή του τερματισμού

Η Μικρή Διαδρομή :
Ώρα εκκίνησης : 10:10 π.μ.
Μήκος : 4.0 Km
Θετική υψομετρική : 140 m
Μέγιστο υψόμετρο : 665 m
Εκκίνηση – Τερματισμός : 540 m υψόμετρο
Η Μικρή Διαδρομή ξεκινά από υψόμετρο 540m και κινείται σε ανηφορικό χωματόδρομο για 800m και 630m υψόμετρο . Μετά  κατευθείνεται αριστερά σε flat χωματόδρομο για 1200m όπου και οι δρομείς συναντούν τον 1ο και μοναδικό σταθμό ανεφοδιασμού (U-turn)  στο 2Km. Στη συνέχεια οι δρομείς ακολουθούν ελαφρώς κατηφορικό & ανηφορικό μονοπάτι (1.200 m) ΚΑΙ κατηφορικό χωματόδρομο (800 m) φτάνοντας στο σημείο τερματισμού και στα 540 m υψόμετρο.

Για περισσότερες λεπτομέρειες στο επίσημο site του αγώνα www.pilabox.com

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
1ος Ημιμαραθώνιος Πευκοδάσους Πρίνας
11-12-2016: Ημιμαραθώνιος και παράλληλοι αγώνες στην Κρήτη
Δεν το βάζουν κάτω
Την αργυρή επέτειο γιορτάζει φέτος ο Γύρος Πάρνηθας που διοργανώνεται εδώ και 25 χρόνια από τον Ε.Ο. Σ. Αχαρνών. Παρά την μεγάλη περσινή καταστροφή οι συμμετέχοντες στον αγώνα συνεχίζουν να στέλνουν το μήνυμα τους για την σωτηρία της Πάρνηθας.
2ος Αγώνας Δρόμου Λιμένων Μεγάρων - Νέας Περάμου
7-5-2017: Αγώνες δρόμου θα πραγματοποιηθούν και πάλι στα Μέγαρα.