13oς Fathon Skyrace “Απόστολος Τσουρέκας”

Δείτε περισσότερα

Faethon Sky Race

Tην Κυριακή 14 Ιουλίου 2024 θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας Fathon Skyrace “Απόστολος Τσουρέκας” για 13η φορά στον Όλυμπο με δύο μοναδικές διαδρομές.

Από την ιστοσελίδα της διοργάνωσης

Φέτος το φυσικό μεταλλικό νερό και τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος, θα βρίσκονται στην αφετηρία, τον τερματισμό και στους σταθμούς της διαδρομής να ενυδατώσουν τους αθλητές που θα συμμετάσχουν στους αγώνες μας ώστε να πραγματοποιήσουν τον στόχο τους !!!

To πακέτο αγώνων περιλαμβάνει και φέτος τον Faethon SkyRace 23k +1800m μια μοναδική διαδρομή στο αλπικό τερέν του Ολύμπου που φτάνει μέχρι τα 2520μ υψόμετρο και από εκεί ακολουθώντας τις αλπικές κόψεις του Δυτικού Ολύμπου βυθίζεται στον Κοκκινοπλό!

Τον δημοφιλή Faethon Trail 14k +400m, σε μια μαγική διαδρομή που ακολουθεί το αρχαίο εμπορικό μονοπάτι <Κοκκινοπλου-Πέτρας και τα παλιά μονοπάτια των < ντόπιων ξυλοκόπων> στα δάση του Κοκκινοπλού με θέα τις ψηλές κορυφές!!

Και οι δύο αγώνες θα διεξαχθούν την Κυριακή 14 Ιουλίου 2023, από το Σάββατο 13 Ιουλίου όμως η οικογένεια του Faethon θα βρίσκεται στον Κοκκινοπηλό να σας υποδεχθεί με παράλληλες εκδηλώσεις και την μοναδική ζεστή ατμόσφαιρα του χωριού!!!

Οι εγγραφές και για τους 2 αγώνες μας θα ανοίξουν στης 15 Απρίλιου και θα γίνονται στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα https://faethonrace.gr/ , όπου θα βρείτε και όλες τις πληροφορίες των αγώνων.

Ο FS.R και για τη σεζόν 2024 θα είναι βασικό μέλος και αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος   της ITRA!

Η οργανωτική επιτροπή θα συνεχίσει, όπως κάνει από την αρχή άλλωστε, να στοχεύει στην αναβάθμιση των αγώνων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους αθλητές, μέσα από στρατηγικές χορηγικές συνεργασίες όπως αυτήν με την <Βίκος Φυσικό Μεταλλικό Νερό!

Faethon Skyrace – Περιγραφή

O αγώνας ξεκινά από την Κεντρική Πλατεία Κοκκινοπλού στα 1115μ υψόμετρο, ακολουθεί για 800μ άσφαλτό μέχρι να βρούμε στο δεξί μας χέρι το μονοπάτι Ε4. Ακολουθούμε το μονοπάτι που κάνει τραβέρσες μπαίνοντας σιγά-σιγά στο δάσος, βρίσκουμε μπροστά μας το πρώτο Cp  «Κιόσκι» στα  2,2 χιλ (υψ.1350μ), συνεχίζουμε ευθεία ακολουθώντας ελαφρώς κατηφορική πορεία και μπαίνουμε στο Ρέμα της Σταλαματιάς. Το μονοπάτι συνεχίζει πλέον στο δάσος με ελαφρώς ανηφορική κλίση μέχρι το 5,3 χλμ (υψ.1650μ), όπου στρίβει απότομα δεξιά και συνεχίζει στην πλαγιά του Σμέου σε τραβέρσα μέχρι το Σμέο 8,2 χλμ (υψ.2100μ). Εκεί, πάνω σε χωματόδρομο βρίσκεται Σημείο Ελέγχου και Σταθμός Ανεφοδιασμού.

Αφήνοντας το Σταθμό ακολουθούμε πλέον αλπική ράχη με απίστευτη θέα μέχρι τον Χότζα 12,0 χλμ (υψ.2586μ) (το ψηλότερο σημείο του αγώνα, εκεί βρίσκεται Σημείο Ελέγχου. Από τον Χότζα στρίβουμε αριστερά προς την ράχη Κανάκη τρέχοντας σε αλπικά Λιβάδια μέχρι το Διάσελο Καρδαρά στο 13,8 χλμ (υψ.2340μ), και πάλι σε χωματόδρομο, εκεί υπάρχει Cp και ο δεύτερος Σταθμός Ανεφοδιασμού!

Μπαίνουμε στις αλπικές κόψεις του δυτικού Ολύμπου, ένα μοναδικό μονοπάτι που κινείται για τουλάχιστον 4χιλ στις κόψεις των κορυφών Καρδαράς 2420μ, Φλάμπουρο 2460μ, Κίτρος 2430μ. Από την τρίτη κορυφή στη σειρά, αυτήν του Κίτρους, στρίβουμε αριστερά και κατηφορίζουμε απότομα με δυτική κατεύθυνση. Είμαστε στη μεγάλη κατάβαση του αγώνα από τα 2400μ στα 1120μ (1300μ σε 6 χλμ) μέχρι την πλατεία του Κοκκινοπλού.

Ακολουθούμε το κατηφορικό μονοπάτι μέχρι τη βρύση Ρούδι 20,3 χλμ 1740μ, εκεί υπάρχει Cp και σταθμός με νερό! Μετά τη βρύση Ρούδι με ελαφρώς αριστερή πορεία μπαίνουμε στο Δάσος, τελευταίο κομμάτι της διαδρομής που κατηφορίζει μέχρι το Κιόσκι 21,5 χλμ, (υψ.1350μ), όπου και στρίβουμε αριστερά και συνεχίζουμε πάλι στο Ε4 μέχρι να βρούμε τον άσφαλτο και την είσοδο στον Κοκκινοπηλό, από εκεί συνεχίζουμε μέσα στο χωριό μέχρι τον τερματισμό στα 23,3 χιλιόμετρα διαδρομής.

Faethon Trail – Περιγραφή Διαδρομής

O αγώνας ξεκινάει από την κεντρική πλατεία Κοκκινοπλού και για 1χλμ περίπου ακολουθεί τους δρόμους και τα σοκάκια μέχρι να βγει στο Περιβόλι όπου μπαίνει σε δασικό δρόμο!

Συνεχίζει στον κεντρικό δασικό δρόμο μπαίνοντας σιγά σιγά στο πευκοδάσος του Κοκκινοπλού και φτάνει στην Βρύση Αβντί 3,5χλμ όπου υπάρχει και Σταθμός τροφοδοσίας (Νερό) και Check Point.

Στο σημείο αυτό η διαδρομή στρίβει αριστερά και ακολουθεί πλέον μονοπάτι φαρδύ στην αρχή σε τοπίο μοναδικό!

Ακολουθώντας το μονοπάτι είμαστε στο Δάσος Κοκκινοπλού, θα βρούμε μπροστά μας μια μικρή απότομη κατηφόρα (προσοχή) και θα βρεθούμε για λίγο σε δασικό δρόμο 300μ, όπου είναι και η Βρύση Τζανούλη 6,2χλμ, μετά από 300μ στρίβουμε πάλι αριστερά ακολουθώντας στενό δασικό μονοπάτι που μας βγάζει ακριβώς στην Βρύση Τσουρέκα 7χλμ όπου είναι Σταθμός Τροφοδοσίας (Νερό) και Check Point.

Στρίβουμε αριστερά και ακολουθούμε κεντρικό δασικό δρόμο μέχρι το τσιμεντένιο γεφυράκι 10,5χλμ. Ακριβώς πριν το γεφυράκι στρίβουμε αριστερά και ακολουθούμε το μονοπάτι παράλληλα με τον χωματόδρομο ακριβώς πάνω από το Ρέμα, σε λίγη ώρα θα βρούμε μπροστά μας τη Βρύση Σιαφέτη 11,2χλμ όπου είναι Σταθμός τροφοδοσίας (Νερό) και Check Point.

Συνεχίζουμε στο μονοπάτι για άλλα 400-500μ και μετά βγαίνουμε δεξιά μας στον χωματόδρομο 11,7χλμ και τον ακολουθούμε βλέποντας πλέον από μακριά το χωριό, στην είσοδο του χωριού μόλις πατήσουμε άσφαλτο και περάσουμε μια μικρή νεροτριβή-υδραγωγείο 13,7 χλμ, στρίβουμε αριστερά και μπαίνουμε στο χωριό ακολουθώντας άσφαλτο για περίπου 200μ, βρίσκουμε μπροστά μας ταβέρνα και ακριβώς πριν στρίβουμε απότομα κάτω δεξιά σε καλντερίμι που θα μας οδηγήσει στον τερματισμό του αγώνα 14χλμ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
1ος Σολύγειος αγώνας δρόμου
Δείτε την προκήρυξη της διοργάνωσης
Zagori Mountain Running 2024
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα