Τρέξιμο στο κρύο! Κρατήστε το μακριά

Τρεις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τον οργανισμό σας και να παραμείνετε υγιείς

Share

Κρατήστε το κρύο μακριά

Ο βαρύς χειμώνας κρύβει πάντα κινδύνους. Κρυώματα και ιώσεις «δίνουν και παίρνουν» και λίγοι είναι αυτοί που τελικά καταφέρνουν να παραμείνουν «αλώβητοι».

Για να μην πιαστείτε κι εσείς αδιάβαστοι και αναγκαστείτε να περάσετε κάποιες ημέρες στο κρεβάτι, δώστε προσοχή στις ακόλουθες συμβουλές.

Επειδή κάνοντας μερικές απλές και σωστές κινήσεις, μπορείτε να κρατήσετε μακριά τα ανεπιθύμητα κρυώματα και να μη χάσετε ούτε μια μέρα προπόνησης!

Θωρακίστε τον οργανισμό σας

Το κλειδί για έναν υγιή οργανισμό είναι πάντα μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Ιδιαίτερα για την κρύα περίοδο του χειμώνα υπάρχουν τροφές που μπορούν να ενισχύσουν τα αμυντικά συστήματα του οργανισμού και να τον προστατεύσουν από τα ανεπιθύμητα και συχνά κρυώματα αλλά και τις ιώσεις.

Οι τροφές, που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και ψευδάργυρο, έχει αποδειχθεί ότι δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα με εξαιρετικά αποτελέσματα στην προστασία από τις «χειμωνιάτικες» ασθένειες.

Όλα τα φρούτα, τα περισσότερα λαχανικά αλλά και η πατάτα είναι τροφές με πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, ενώ, αντίστοιχα, τα ψάρια έχουν σχετικά μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου.

Με τη βοήθεια της φύσης

Για εσάς που εμπιστεύεστε τη φύση, για την καταπολέμηση αλλά και την πρόληψη, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχουν και κάποια άλλα σπανιότερα φυτά που μπορούν να δυναμώσουν την αμυντική γραμμή του οργανισμού.

Πιο ισχυρό από αυτά είναι το φυτό Echinacea (εχινάκια ή εχινάτσεα) από τη Βόρεια Αμερική, που χρησιμοποιούν εδώ και αιώνες οι Ινδιάνοι (και πιο συγκεκριμένα τη ρίζα του) για την πρόληψη και αντιμετώπιση αρκετών παθήσεων και ασθενειών.

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε αιθέρια έλαια, φλαβονοειδή, βιταμίνη C, αλλά και πολυσακχαρίτες, που διεγείρουν τη λειτουργία των Τ-λεμφοκυττάρων του οργανισμού (σωματίδια που παράγουν τα αντισώματα του οργανισμού), το Echinacea αποδεδειγμένα προστατεύει από κρυώματα και λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος, ενώ ενισχύει την εν γένει λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Το συγκεκριμένο φυτό μπορείτε να το βρείτε φρέσκο ή αποξηραμένο, αλλά και σε κάψουλες, ταμπλέτες ή σιρόπι.

Κρυώνετε; Δείτε ιδέες για να προπονηθείτε στο σπίτι!

Ντυθείτε, αλλά με μέτρο

Τα πολλά ρούχα δεν είναι η σωστή λύση απέναντι στο κρύο. Το θέμα είναι να διατηρείτε σταθερή τη σωστή θερμοκρασία του σώματος, καθώς το πρόβλημα δεν είναι τόσο το κρύο όσο οι πολύ έντονες και απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος.

Γι’ αυτό αποφύγετε να ανεβάζετε πολύ τη θέρμανση στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο, ενώ όταν μπαίνετε σε χώρους με ζέστη φροντίστε να βγάζετε το παλτό και τον έξτρα εξοπλισμό σας (σκούφο, γάντια, κασκόλ κλπ.).

Αντίστοιχα, όταν σκοπεύετε να βγείτε στο κρύο, φροντίστε να καλύψετε τα πιο ευπαθή σημεία όπως τα αυτιά, τον λαιμό και το στήθος.

Προσεκτικοί, όμως, πρέπει να είστε και στην προπόνηση. Μην τρέχετε ποτέ φορώντας πολλά ρούχα, ενώ όταν σταματήσετε, καλό είναι να έχετε μαζί σας πάντα κάτι στεγνό για να φορέσετε.

Έξτρα αξεσουάρ όπως μανίκια, αλλά και γκέτες συμπίεσης θα σας κρατήσουν ακόμα πιο ζεστούς ενώ ευνοούν την καλή κυκλοφορία του αίματος που είναι εξαιρετικά σημαντική για τη διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας του σώματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
After Race Avocado
Γουακαμόλε με μανιτάρια και αυγό ποσέ σε φρυγανισμένο ψωμί ολικής
Έρευνα «Άλμα Ζωής»
Οι επιπτώσεις της COVID-19 σε ασθενείς με καρκίνο μαστού
Οι αρνητικές συνέπειες της «κόπωσης» στο τρέξιμο
Πώς η κούραση «χαλάει» το τρέξιμό μας και ποιοι είναι οι κίνδυνοι
Back to Top