Η μεγάλη μέρα!

Η μεγάλη μέρα έφτασε! Ο ορεινός αγώνας που τόσο καιρό σχεδιάζετε να λάβετε μέρος είναι πλέον μόνον λίγα εικοσιτετράωρα μακριά. Διαβάστε προσεκτικά στις συμβουλές που ακολουθούν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε πριν την εκκίνηση για να απολαύσετε τον αγώνα σας, να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας και να μην …πετάξετε στα σκουπίδια τις προσπάθειες που τόσο καιρό καταβάλατε.

Share

– Ξυπνήστε έγκαιρα και φάτε ένα καλό πρωινό τουλάχιστον 2,5 – 3,5 ώρες πριν ώστε να έχετε χρόνο να χωνέψετε αλλά και να μην πεινάτε πριν ξεκινήσετε τον αγώνα.

– Αν νοιώθετε βάρος και δεν έχετε πολύ όρεξη μην ανησυχείτε. Κάθε επιπλέον γραμμάριο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Καφεδάκι για τον…πόνο
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη η καφεΐνη περιορίζει τον πόνο κατά τη διάρκεια σωματικής άσκησης και μάλιστα το φαινόμενο είναι εντονότερο στις γυναίκες από ότι στους άντρες.
Κυρτοί διάδρομοι: Αλλάζουν και σε ποιο βαθμό το τρέξιμο;
Ερευνητές έκαναν τη σύγκριση ανάμεσα σε επίπεδους και κυρτούς διαδρόμους
Οι τελευταίες συμβουλές
Με λιγότερες από 24 ώρες να απομένουν πριν από την εκκίνηση, σας θυμίζουμε τι δεν πρέπει να ξεχάσετε και σας δίνουμε τις συμβουλές της τελευταίας στιγμής που θα πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσετε.
Back to Top