fbpx

Η μεγάλη μέρα!

Η μεγάλη μέρα έφτασε! Ο ορεινός αγώνας που τόσο καιρό σχεδιάζετε να λάβετε μέρος είναι πλέον μόνον λίγα εικοσιτετράωρα μακριά. Διαβάστε προσεκτικά στις συμβουλές που ακολουθούν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε πριν την εκκίνηση για να απολαύσετε τον αγώνα σας, να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας και να μην …πετάξετε στα σκουπίδια τις προσπάθειες που τόσο καιρό καταβάλατε.

FacebookTwitterEmailShare

– Ξυπνήστε έγκαιρα και φάτε ένα καλό πρωινό τουλάχιστον 2,5 – 3,5 ώρες πριν ώστε να έχετε χρόνο να χωνέψετε αλλά και να μην πεινάτε πριν ξεκινήσετε τον αγώνα.

– Αν νοιώθετε βάρος και δεν έχετε πολύ όρεξη μην ανησυχείτε. Κάθε επιπλέον γραμμάριο

Αφήστε μια απάντηση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προπονηθείτε με μέτρο
Η πολύ σκληρή προπόνηση είναι ένα από τα συχνότερα λάθη, που κάνουν όσοι προσπαθούν να αυξήσουν την απόδοσή τους πολύ γρήγορα.
Χρήσιμες απαντήσεις σε καθημερινά διατροφικά ερωτήματα
Η Ειρήνη Χριστάκη απαντά σε ερωτήσεις δρομέων
Κυρτοί διάδρομοι: Αλλάζουν και σε ποιο βαθμό το τρέξιμο;
Ερευνητές έκαναν τη σύγκριση ανάμεσα σε επίπεδους και κυρτούς διαδρόμους
Back to Top
Skip to content