Προπονήσου στο σπίτι!

Οι επιλογές για τις «περίεργες» μέρες που διανύουμε

FacebookTwitterEmailShare

Οι μέρες αυτές είναι αρκετά περίεργες και σίγουρα καλό είναι όλοι μας να είμαστε προσεκτικοί.

Επιπλέον, πολλοί αθλητικοί χώροι θα είναι κλειστοί για το κοινό ή θα υπάρχουν περιορισμοί (δείτε εδώ αναλυτικά) κάτι που κάνει την εκτέλεση της προπόνησης μας ακόμα πιο δύσκολη.

Ας δούμε, λοιπόν, ποιες επιλογές έχουμε για να προπονηθούμε και να διατηρήσουμε ή και να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση.

Θυμηθείτε εδώ χρήσιμες οδηγίες για την πρόληψη από τον κορωνοϊό

Στο σπίτι

Διάδρομος
Πάντα ο διάδρομος είναι μία εξαιρετική επιλογή, για αυτούς που τον έχουν! Δείτε εδώ προπονήσεις στο διάδρομο.
Θυμηθείτε, ωστόσο, πως το δωμάτιο που ασκείστε καλό είναι να αερίζεται τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την προπόνησή σας.

Σκαλοπάτια
Μία ιδιαίτερη, αλλά και πολύ συναφής προπόνηση για δρομείς που σίγουρα θα διασκεδάσετε ενώ θα σας βοηθήσει σε επίπεδο ενδυνάμωσης, τεχνικής και συναρμογής. Απαιτείται, ωστόσο, προσοχή να μην είναι κοινόχρηστος χώρος, ενώ θα πρέπει να φροντίσετε και για την υγιεινή του μετά την προπόνησή σας. Δείτε εδώ ιδέες για προπονήσεις στα σκαλοπάτια.

Κυκλική
Μία κυκλική προπόνηση είναι ιδανική για… εντός των τοιχών προπονήσεις. Θα σας βοηθήσει να δυναμώσετε σε όλο το σώμα ενώ αν είστε νεότεροι δρομείς πιθανόν να βελτιώσει και την αντοχή σας. Οι επιλογές ασκήσεων είναι αμέτρητες, θα σας προτείναμε, ωστόσο, να επιλέξετε ασκήσεις που δυναμώνουν τον κορμό, τις μυϊκές ομάδες των ποδιών που συμμετέχουν στο τρέξιμο, αλλά και των χεριών. 
Δείτε εδώ μία ολοκληρωμένη πρόταση κυκλικής προπόνησης

Ενδυνάμωση
Γενικά η ενδυνάμωση με ασκήσεις είτε με το βάρος του σώματος, είτε με βάρη ή άλλα όργανα (λάστιχα, ιμάντες κλπ.) αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για ασκήσεις στο σπίτι.
Δείτε εδώ προτάσεις ασκήσεων

Τρέξιμο στο δρόμο
Φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή να τρέξετε στον δρόμο. Ωστόσο, εκτός από τους βασικούς κανόνες ασφαλείας που θα πρέπει να τηρούμε πάντοτε όταν τρέχουμε εκεί, τη συγκεκριμένη περίοδο θα πρέπει να προσέχουμε γενικότερα, ακόμα περισσότερο.

Για τον λόγο αυτό προσπαθήστε να αποφεύγετε τις επαφές με πεζούς ή άλλους δρομείς ιδιαίτερα όταν είστε ιδρωμένοι και γενικά να μην αφήνετε το «αποτύπωμα» σας με μαντηλάκια, χαρτομάντηλα κλπ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προπονητικό πρόγραμμα προετοιμασίας για τις δύο τελευταίες εβδομάδες πριν τον ΣΚΑΪ Olympus Marathon, συνέχεια των άρθρων που δημοσιεύθηκαν στο RUNNER τους δύο προηγούμενους μήνες.
3+1 προπονήσεις σε ανηφόρα για να ανεβείτε επίπεδο
Απλές κι εύκολες ασκήσεις ενδυνάμωσης για βασική μυϊκή δύναμη
Back to Top