5 λόγοι για να κρατάτε ημερολόγιο με τις προπονήσεις σας

Τι να σημειώνετε και γιατί μετά από κάθε προπόνηση

FacebookTwitterEmailShare

5 λόγοι για να κρατάτε ημερολόγιο με τις προπονήσεις σας

  1. Θα έχετε συγκεντρωμένο όλο το πρόγραμμα προπόνησης που έχετε κάνει σε μία χρονιά
  2. Θα μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις από προετοιμασία σε προετοιμασία παρατηρώντας τη βελτίωσή σας σε κάθε προπόνηση ξεχωριστά
  3. Θα έχετε τη δυνατότητα να διαπιστώσετε ποιες προπονήσεις είναι περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικές στη βελτίωση της απόδοσής σας
  4. Θα μπορείτε να ανατρέχετε πριν από έναν αγώνα ώστε να ανεβάζετε την αυτοπεποίθησή σας βλέποντας όλη την προσπάθεια που έχετε κάνει.
  5. Θα έχετε έναν «οδηγό» για την επόμενη προετοιμασία σας

5 πράγματα που καλό είναι να σημειώνετε

  1. Την προπόνηση (π.χ. 10×400μ. στο 1:32-1:33 με διάλειμμα 2’)
  2. Την αίσθησή σας (π.χ. Σήμερα η προπόνηση βγήκε πολύ ξεκούραστα)
  3. Τους παλμούς σας (μέγιστους, ελάχιστους, Μέσο Όρο).
  4. Ποιες τροφές καταναλώσατε τόσο πριν, κατά τη διάρκεια, όσο και μετά την προπόνηση.
  5. Τις καιρικές συνθήκες

 Με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Πλέον βέβαια υπάρχουν ειδικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες από τις εταιρείες GPS ή άλλων που σας δίνουν αυτή τη δυνατότητα κρατώντας αυτόματα ηλεκτρονικό αρχείο από τις προπονήσεις σας.

movescount

garmin connect

polarflow

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
3 προπονητικά προγράμματα διάρκειας 8 εβδομάδων για να πετύχετε το στόχο σας στα 10χλμ.
Ο Βαγγέλης Ρουσόπουλος μας αναλύει ποια είναι η κατάλληλη διάρκεια και ένταση για τις διαλειμματικές προπονήσεις
Πλησιάζοντας προς την 17η Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής του 3ου AlpamayoPRO Trail Race 2009, όλα δείχνουν ότι θα έχουμε μία ακόμη επιτυχημένη διοργάνωση. Αν είστε από τους τυχερούς που έχουν δηλωθεί, ελπίζουμε η προετοιμασία σας να εξελίσσεται ομαλά και πιστεύουμε ότι οι συμβουλές μας για τις τελευταίες δύο εβδομάδες θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας.
Back to Top