5 λόγοι για να κρατάτε ημερολόγιο με τις προπονήσεις σας

Τι να σημειώνετε και γιατί μετά από κάθε προπόνηση

Share

5 λόγοι για να κρατάτε ημερολόγιο με τις προπονήσεις σας

  1. Θα έχετε συγκεντρωμένο όλο το πρόγραμμα προπόνησης που έχετε κάνει σε μία χρονιά
  2. Θα μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις από προετοιμασία σε προετοιμασία παρατηρώντας τη βελτίωσή σας σε κάθε προπόνηση ξεχωριστά
  3. Θα έχετε τη δυνατότητα να διαπιστώσετε ποιες προπονήσεις είναι περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικές στη βελτίωση της απόδοσής σας
  4. Θα μπορείτε να ανατρέχετε πριν από έναν αγώνα ώστε να ανεβάζετε την αυτοπεποίθησή σας βλέποντας όλη την προσπάθεια που έχετε κάνει.
  5. Θα έχετε έναν «οδηγό» για την επόμενη προετοιμασία σας

5 πράγματα που καλό είναι να σημειώνετε

  1. Την προπόνηση (π.χ. 10×400μ. στο 1:32-1:33 με διάλειμμα 2’)
  2. Την αίσθησή σας (π.χ. Σήμερα η προπόνηση βγήκε πολύ ξεκούραστα)
  3. Τους παλμούς σας (μέγιστους, ελάχιστους, Μέσο Όρο).
  4. Ποιες τροφές καταναλώσατε τόσο πριν, κατά τη διάρκεια, όσο και μετά την προπόνηση.
  5. Τις καιρικές συνθήκες

 Με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Πλέον βέβαια υπάρχουν ειδικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες από τις εταιρείες GPS ή άλλων που σας δίνουν αυτή τη δυνατότητα κρατώντας αυτόματα ηλεκτρονικό αρχείο από τις προπονήσεις σας.

movescount

garmin connect

polarflow

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προπονήσεις στο σπίτι: Ημέρα 15η
Η 15η ημέρα του προγράμματος
Πόσο θα κάνεις στον Μαραθώνιο;
Πρόβλεψη της επίδοσης στο μαραθώνιο με βάση σημαντικές φυσιολογικές παραμέτρους
Αλλάξτε λάστιχα!
Ασκήσεις με λάστιχα για τα άνω και κάτω άκρα
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Runner Magazine Our E-shop is up and running...
Μετάβαση στο περιεχόμενο