Στα όρθια και στο γραφείο

Τρεις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε.

Share

Αποκατάσταση μετά από διάστρεμμα, βελτίωση της ιδιοδεκτικότητας* και ενδυνάμωση και σταθεροποίηση αρθρώσεων με τρεις ασκήσεις. Γίνεται; Φυσικά και γίνεται και μάλιστα οπουδήποτε ακόμα και στο γραφείο. Εκτελέστε τις τρεις ασκήσεις που ακολουθούν χωρίς απαραίτητα να έχετε κάνει προθέρμανση, σε όποιο μέρος θέλετε με ό,τι ρούχα θέλετε. Δυο με τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να βελτιώσουν την ισορροπία σας, να δυναμώσουν τους σταθεροποιητικούς μυς και τις αρθρώσεις σας.

Στατικό ημικάθισμα
Θέση: Στάση ημικαθίσματος (σώμα σε λόρδωση, τα γόνατα στην κάθετη ευθεία της μύτης των ποδιών).
Άσκηση: Μείνετε σε αυτή τη θέση για 10-15 δευτερόλεπτα.
Επόμενο επίπεδο: Όταν φτάσετε στοσημείο να εκτελείτε χωρίς κόπο την άσκηση, εκτελέστε την κρατώντας με τα δυο χέρια τεντωμένα μπροστά στο στήθος μια μπάλα.
Στόχος: ενδυνάμωση γλουτιαίων, δικεφάλων, τετρακεφάλων.

Ice Skater
Θέση: Θέση «παγοδρόμου» με το πόδι που βρίσκεται στο έδαφος τεντωμένο όπως και το πόδι που αιωρείται πίσω, με τα χέρια να είναι σταθερά, τεντωμένα παράλληλα με το έδαφος.
Άσκηση: Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15-20 δευτερόλεπτα σε κάθε πόδι.
Επόμενο επίπεδο: Αν μετά από λίγο καιρό η άσκηση σας φαίνεται εύκολη εκτελέστε την με κλειστά τα μάτια.
Στόχος: Ενδυνάμωση σταθεροποιητικών μυών, βελτίωση ιδιοδεκτικότητας.

Παγωμένος δρομέας
Θέση: Στάση δρομέα με το γόνατο ψηλά, την ποδοκνημνική σε κάμψη και τα χέρια σε αρμονική αντιμετάθεση.
Άσκηση: Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15 με 20 δευτερόλεπτα σε κάθε πόδι.
Επόμενο επίπεδο: Αν μετά από λίγο καιρό η άσκηση σας φαίνεται εύκολη εκτελέστε την με κλειστά τα μάτια.
Στόχος: Ενδυνάμωση κάτω άκρων, βελτίωση τεχνικής τρεξίματος.

* Ιδιοδεκτικότητα είναι η αίσθηση της θέσης και της κίνησης του σώματος στο χώρο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η "Αγία Τριάδα" του Mountain Runner
Tρεις δυνατές προπονήσεις στο βουνό που θα σας απογειώσουν!
Προπονήσεις στο σπίτι: Ημέρα 1
Καθημερινό πρόγραμμα προπόνησης 45 ημερών με ασκήσεις για το σπίτι, με μικρή συνολική διάρκεια που περιλαμβάνουν λίγο τρέξιμο και ασκήσεις για όλο το σώμα!
Περιοδισμός και προπονητικό πλάνο
Οργανώστε την προπόνησή σας για μέγιστα αποτελέσματα
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Runner Magazine Our E-shop is up and running...
Μετάβαση στο περιεχόμενο