Προπονήσεις κορυφής

Οι top 5 διαλειμματικές, πότε και πώς να τις εκτελέσετε

FacebookTwitterEmailShare

Είναι η προπόνηση «κλειδί» για τη βελτίωση των επιδόσεων και της φυσικής κατάστασης και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στο πρόγραμμα των δρομέων που κυνηγούν τα ρεκόρ. Το θέμα, όμως, δεν είναι απλά να τις εκτελέσει κανείς αλλά να επιλέξει τις πιο αποδοτικές ώστε να κερδίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη και να φτάσει στους στόχους του καθώς και να γνωρίζει που αποσκοπεί η κάθε μία. Ακολουθούν, λοιπόν, οι κορυφαίες διαλειμματικές προπονήσεις και πώς να τις εκτελέσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Υπάρχουν άραγε διαφορές του τρεξίματος στο βουνό και την άσφαλτο;
Συμβουλές τεχνικής για καλύτερη ισορροπία και επιδόσεις
Oι διαφορές στην αναπλήρωση ενέργειας και υγρών σε αγώνες βουνού και ασφάλτου
Back to Top