Φιλοκτήτειος Δρόμος – Παυλιανή 2021

Δείτε την προκήρυξη της διοργάνωσης

Την Κυριακή 10 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί ο Φιλοκτήτειος Δρόμος 2021 στην Παυλιανή. Ακολουθεί η προκήρυξη της διοργάνωσης:

«Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος ΠΑΥΛΙΑΝΗΣ προκηρύσσουν τον 8ο ΟΡΕΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ μήκους 14.900 μ. με την ονομασία “ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ” στις 10/10/2021. Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί παράλληλος αγώνας 5.850 μ. Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στον ορεινό όγκο της Οίτης με τόπο διεξαγωγής το χωριό Παύλιανη του Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ, τηρουμένων όλων των προβλεπόμενων πρωτοκόλλων για την Covid 2019.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

─ Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι ελεύθερα αθλούμενοι, αθλητές συλλόγων στίβου, αθλητές ορειβατικών συλλόγων κ.λ.π. αρκεί να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

─ Για άτομα κάτω των 18 ετών θα πρέπει η δήλωση να γίνει από τους γονείς του και να συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση αυτών.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η δήλωση συμμετοχής υποβάλλεται από 22 Σεπτεμβρίου 2021 έως και 6 Οκτωβρίου 2021.

Η δήλωση μπορεί να γίνει:

Α] Με on-line εγγραφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Β] Με αποστολή της δήλωσης στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας, [email protected]

Γ] Για όσους διευκολύνονται στα γραφεία του Ε.Ο.Σ. Λαμίας, Παπακυριαζή 4 (Δευτέρα και Τετάρτη 20:00- 22:00).

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το αντίτιμο συμμετοχής στον αγώνα είναι 10 ευρώ.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Α) Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Αρ. Λογαριασμού: 5151-001988-570
ΙΒΑΝ: GR73 0172 1510 0051 5100 1988 570
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΜΙΑΣ

Β) Στα γραφεία του συλλόγου Ε.Ο.Σ. Λαμίας  Παπακυριαζή 4, κατά τις ημέρες και ώρες που προαναφερθήκαν.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει μαζί με τη δήλωση συμμετοχής να σταλεί η απόδειξη κατάθεσης της τράπεζας στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας με email στο [email protected]Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει απαραίτητα να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας, καθώς και τη διαδρομή [μεγάλη (14.900) ή μικρή (5.850), που επιθυμείται να συμμετάσχετε.

ΕΠΑΘΛΑ

─ Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό μετάλλιο.

─ Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό.

─ Στους τρεις πρώτους άντρες και στις τρεις πρώτες γυναίκες κάθε διαδρομής θα απονεμηθούν αντίστοιχα κύπελλα.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

Κάθε συμμετέχων πρέπει να έχει εξεταστεί πρόσφατα από γιατρούς, να χαίρει άκρας υγείας και να είναι σε κατάσταση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη. Οι διοργανωτές δεν έχουν καμία ευθύνη για ότι συμβεί σχετικά με θέματα υγείας που οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Επίσης δε φέρουν ευθύνη για τυχόν ατύχημα που προκύψει κατά τη διεξαγωγή του αγώνα. Οι διοργανωτές δεσμεύονται ότι θα πάρουν όλα τα δυνατά προβλεπόμενα μέτρα προκειμένου να διεξαχθεί ο αγώνας με ασφάλεια.

Για την συμμετοχή είναι απαραίτητη η προσκόμιση στη γραμματεία του αγώνα, πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόησης, άλλως αρνητικού rapidtest 48 ωρών.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

─ Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στις 10/10/2021 στη Παύλιανη Φθιώτιδας.

─ Η εκκίνηση του αγώνα των 14.900 μ. θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:00 π.μ.

─ Η εκκίνηση του αγώνα των 5.850 μ. θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:15 π.μ.

─ Η προσέλευση των αγωνιζομένων θα πρέπει να γίνει έως τις 09:00 π.μ., έτσι ώστε να δοθούν οι αριθμοί στους αθλητές.

─ Στον αγώνα 14.900 μ. θα υπάρχουν τρεις σταθμοί ελέγχου και ανεφοδιασμού (αναλυτικότερα στην περιγραφή της διαδρομής).

─ Στον αγώνα 5.850 μ. θα υπάρχει ένας σταθμός ελέγχου και ανεφοδιασμού (αναλυτικότερα στην περιγραφή της διαδρομής).

─ Το χρονικό όριο έγκυρου τερματισμού είναι τέσσερεις [4] ώρες για τον αγώνα των 14.900 μ. και δύο [2] ώρες για τον αγώνα των 5.850 μ.

─ Στη δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να αναφέρονται ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλλο, τόπος διαμονής και τηλέφωνο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 1ης ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (14900μ)

Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο 1007 μ. Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 14.900 μ. Η συνολική θετική υψομετρική είναι 784 μ. Αρχικά η διαδρομή κινείται μέσα στο χωριό και μετά από 881 μ. ανηφόρας βρισκόμαστε στα πάνω σπίτια του χωριού.

Συνεχίζουμε δεξιά τραβερσάροντας τα πάνω σπίτια, σε δασικό δρόμο και μονοπάτι ελαφρά κατηφορικό και μετά από 387 μ. συναντάμε ασφαλτόδρομο. Tον ακολουθούμε για 347 μ. και συναντάμε δασικό δρόμο ανηφορικό τον οποίο ακολουθούμε για 685 μ. Κατόπιν στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας για 440 μ. δευτερεύοντα δασικό δρόμο και μονοπάτι (ίσιωμα και ελαφρά ανηφορικό) συνεχίζουμε σε μονοπάτι κατηφορικό (χορτολιβαδική έκταση – ελατόδασος) και μετά από 1.691 μ. συναντούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε για 257 μ.

Στρίβουμε δεξιά όπου και μπαίνουμε σε μονοπάτι, που μετά από 825 μ. μας οδηγεί στο ρέμα της Παύλιανης (κατηφορικό), όπου και συναντάμε τον πρώτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από την εκκίνηση 5.513 μ.). Αφήνουμε τη ρεματιά και συνεχίζουμε ελαφρώς κατηφορικά για 536 μ. Βρισκόμαστε στο χαμηλότερο υψομετρικό σημείο του αγώνα 749 μ.

Ακολουθούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο για πολύ λίγο και μπαίνουμε πάλι σε μονοπάτι, που μετά από 406 μ (κυκλώνοντας μια μικρή φυσική λίμνη) μας οδηγεί στο Ρέμα της Παύλιανης. Από αυτό το σημείο η διαδρομή πλέον γίνεται ανηφορική και κινείται παράλληλα με τη ρεματιά περνώντας με γεφύρια δεξιά και αριστερά από αυτή. Η πυκνή βλάστηση, τα περάσματα από τα γεφύρια  και οι μικροί καταρράκτες που συναντούμε κάνουν το τοπίο μαγευτικό.

Μετά από διαδρομή 1.830 μ. συναντάμε τον κεντρικό δρόμο τον οποίο διασχίζουμε κάθετα και αντικρίζουμε το δεύτερο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 1οσταθμό 2.772 μ.). Συνεχίζουμε την ανηφορική διαδρομή σε μονοπάτι δεξιά και αριστερά της ρεματιάς, στο ίδιο μαγευτικό τοπίο και μετά από 2.615 μ. αφήνουμε αριστερά μας τη ρεματιά και κινούμαστε δεξιά.

Στην αρχή για πολύ λίγο σε δευτερεύοντα δασικό δρόμο που μετατρέπεται σε μονοπάτι διασχίζοντας λιβάδια, φτάνουμε μετά από 760 μ. στο μέγιστο υψόμετρο 1.161 μ. όπου συναντάμε τον τρίτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 2οσταθμό 3.375 μ.).

Από το σημείο αυτό η διαδρομή γίνεται κατηφορική διασχίζοντας πότε δευτερεύοντα δασικό δρόμο και πότε μονοπάτι σε χορτολιβαδικές εκτάσεις και μετά από 2.534 μ. βρισκόμαστε στο πάνω μέρος του χωριού, ακολουθούμε τον κεντρικό δρόμο για 706 μ. και τερματίζουμε στην πλατεία του χωριού (απόσταση τερματισμού από τον τρίτο σταθμό 3.240 μ.).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 2ης ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (5.850 μ.)

Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Άνω Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο 1.007 μ. Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 5.850 μ. Η συνολική θετική υψομετρική είναι 200 μ. Η πορεία του αγώνα είναι αρχικά Ανατολική σε κατηφορικό πλακόστρωτο δρόμο για 150 μ. Μετά μπαίνουμε σε μονοπάτι αρχικά κατηφορικό και κατόπιν επίπεδο για 1.500 μ., με αρχικά Ανατολική και στη συνέχεια Δυτική κατεύθυνση. Στη συνέχεια ακολουθεί ήπια ανηφορικό κομμάτι 400 μ., έως το 2.150 μ. Κατόπιν ξεκινά ανηφορικό τμήμα για 600 μ, με Βόρεια κατεύθυνση, έως το 2.750 μ. και το ψηλότερο σημείο της διαδρομής σε υψόμετρο 1.155 μ. Στη συνέχεια ακολουθεί ήπια ανηφορικό κομμάτι 600 μ., με Ανατολική κατεύθυνση, έως το 3.350 μ. Ακολουθεί επίπεδο τμήμα σε χωματόδρομο για 500 μ, έως το 3.850 μ. Τέλος ακολουθεί κατηφορικό τμήμα 2.000 μ., σε δρόμο με άσφαλτο, έως τον τερματισμό, πάλι στη πλατεία της Παύλιανης.

ΣΗΜΑΝΣΗ

─ Έχει γίνει με σταθερά σημάδια πάνω σε δένδρα και σε πασσάλους όπου έχει κριθεί αναγκαία.

─ Το χρώμα της σήμανσης είναι άσπρο – κόκκινο.

─ Επίσης θα τοποθετηθούν κορδέλες άσπρου – κόκκινου χρώματος σε μεγάλη πυκνότητα σε όλο το μήκος της διαδρομής.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

• Στο blog του αγώνα: ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
  • Ε.Ο.Σ Λαμίας: τηλ. 2231026786 (Δευτέρα & Τετάρτη 20:00-22:00)
  • Δημόπουλος Δημήτριος 6944574014 (Ε.Ο.Σ. Λαμίας)
  • Τσόγκας Θάνος 6972753977 (Ε.Ο.Σ. Λαμίας)
  • Ζωγράφος Βαγγέλης 6974734689 (Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης)

Θα φροντίσουμε να υπάρξει συνεχής ενημέρωση με φωτογραφίες και χάρτες στην ηλεκτρονική σελίδα.

Ο Ε.Ο.Σ Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης σας καλούν να έλθετε και να συμμετάσχετε σε αυτή τη μαγευτική διαδρομή, στο πανέμορφο βουνό της Οίτης».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Spetsathlon 2024
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα