Η adidas στο 2014 Fifa World Cup Brazil

Η adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real-time marketing με την καμπάνια “all in or nothing” στο 2014 Fifa World Cup Brazil.

Share

Η γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών adidas πανηγύρισε τη νίκη εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων στο 2014 FIFA World Cup Brazil™, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό στον τομέα του real-timemarketing με την καμπάνια “all in or nothing”.

Οι βασικές επιτυχίες της καμπάνιας “all in or nothing”:
• Με 1.590.000 συζητήσεις, η adidas ήταν το πιο πολυσυζητημένο brand του 2014 FIFAWorldCupBrazil™
 5.800.000 νέοι followers σε όλες τις socialmedia πλατφόρμες της adidas
• Με αύξηση 14,5%, η ποδοσφαιρική κοινότητα της adidas ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη στα socialmedia
• Με περισσότερα από 38.000.000 views, η adidas ήταν το πιο δημοφιλές brand στο YouTube, με βάση τα video που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης
• 2.980.000 άτομα ακολούθησαν την @brazuca στο Twitter κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των followers του λογαριασμού κατά 603%    
• Με 917.000 αναφορές, το #allin ήταν το brandhashtag με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Twitter

Ο CEO του adidas Group, κ. HerbertHainer, δήλωσε σχετικά: «Αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την adidas, καθώς επιβεβαίωσε ξεκάθαρα ότι είμαστε το κορυφαίο ποδοσφαιρικό brand στον κόσμο. Κυριαρχήσαμε στη διοργάνωση εντός και εκτός γηπέδου, χορηγώντας τις δύο ομάδες που συμμετείχαν στον Τελικό, αλλά και τους τρεις νικητές του Χρυσού Παπουτσιού, της Χρυσής Μπάλας και του Χρυσού Γαντιού. Ταυτόχρονα, καταφέραμε να είμαστε το brand με τις περισσότερες αναφορές στα socialmedia».

Από τη βάση της στο Ρίο, η ομάδα marketing της adidas μοιράστηκε στα socialmedia περιεχόμενο που είτε είχε προγραμματιστεί εκ των προτέρων, είτε δημιουργήθηκε σε πραγματικό χρόνο με βάση την πορεία του τουρνουά, για να πλαισιώσει τη συζήτηση με τους φιλάθλους στο online περιβάλλον. Η καμπάνια επικεντρώθηκε στο shareofvoice και στις άμεσες αντιδράσεις μετά από σημαντικές στιγμές των αγώνων. Ως αποτέλεσμα σημειώθηκαν 917.000 mentions του επίσημου hashtag #allin στο Twitter, αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brand κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Συνολικά, το share of voice της adidas σε όλες τις πλατφόρμες socialmedia ήταν κατά 22% μεγαλύτερο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή της.

Επίσης, οι followers του adidasFootball αυξήθηκαν κατά 14,5% στη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brand αθλητικών ειδών. Η brazuca, η επίσημη μπάλα του 2014 FIFA World Cup Brazil, είχε ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία και στο Twitter, όπου ο λογαριασμός @brazucaσημείωσε αύξηση 603% κατά τη διάρκεια του τουρνουά, τη μεγαλύτερη από οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ήταν και ένας από τους λογαριασμούς με το μεγαλύτερο engagement, σε σχέση με τα άλλα sportbrands, με 530.000 user interactions.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο εντός, όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου, συνεχίστηκαν με τη σειρά παπουτσιών Battle Pack, που σχεδίασε η adidas ειδικά για το FIFA World Cup™. Το adidas adizero f50 ήταν το παπούτσι με το οποίο σημειώθηκαν τα περισσότερα γκολ στη διοργάνωση. Συγκεκριμένα, 46 γκολ σημειώθηκαν με το f50, συμπεριλαμβανομένων των 6 γκολ του James Rodriguez, των 5 του Thomas Müller και των 4 του Lionel Messi. Σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι παίκτες που φορούσαν παπούτσια adidas σκόραραν κατά 30% περισσότερο σε σύγκριση με τους ποδοσφαιριστές που προτίμησαν ανταγωνιστικά προϊόντα. Αλλά και στο online περιβάλλον, το adizerof50 ήταν ο νικητής, καθώς το #f50 ήταν το hashtag για ποδοσφαιρικό παπούτσι που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στο Twitter κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με 257.000 αναφορές.

Πέραν των επιτυχιών που σημείωσε στα socialmedia, η adidas ξεπέρασε όλους τους ανταγωνιστές της και εντός του αγωνιστικού χώρου:

–       Οι 2 φιναλίστ της διοργάνωσης, όπως φυσικά και η νικήτρια Γερμανία, φορούσαν εμφανίσεις adidas
–       Τοβραβείο “adidas Golden Ball” κέρδισεοLeo Messi
–       Τοβραβείο “adidas Golden Boot” κέρδισεοJames Rodriguez
–       Τοβραβείο“adidas Golden Glove” κέρδισεοManuelNeuer
–       Περισσότερες ασίστ στο τουρνουά από τον JuanCuadrado
–       Η Κολομβία κέρδισε το βραβείο FIFAFairPlayAward
–       8 παίκτες της adidas βρέθηκαν στην καλύτερη 11άδα του 2014 FIFA World Cup Brazil

Σχετικά με την κατηγορία adidas Football
Η adidas είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αποτελεί επίσημο χορηγό και προμηθευτή των μεγαλύτερων ποδοσφαιρικών διοργανώσεων στον κόσμο, όπως το FIFA World Cup, το FIFA Confederations Cup, το UEFA Champions League, το UEFA Europa League και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η adidas επίσης χορηγεί μερικές από τις μεγαλύτερες ομάδες παγκοσμίως, όπως την Real Madrid, την FC Bayern Munich, την AC Milan, την Flamengo και την Chelsea. Επίσης, μερικοί από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου ανήκουν στο δυναμικό της adidas, όπως οι Leo Messi, Gareth Bale, Mesut Özil, Dani Alves, Oscar, Xavi, Karim Benzema, Bastian Schweinsteiger, Manuel Neuer, James Rodriguez αλλά και οι Έλληνες Kώστας Μήτρογλου, Γιάννης Μανιάτης, Ορέστης Καρνέζης, Σωκράτης Παπασταθόπουλος και Δημήτρης Σαλπιγγίδης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο