Καθώς ξεκινάει μια σημαντική χρονιά για τον αθλητισμό, η adidas συνεχίζει την ιστορία του Impossible Is Nothing με την ανακοίνωση της μεγαλύτερης δέσμευσής της προς τις γυναίκες. Με γνώμονα την πεποίθηση πως ο αθλητισμός έχει τη δύναμη να αλλάξει ζωές, το brand θα υποστηρίξει όσες γυναίκες καταρρίπτουν εμπόδια και οδηγούν προς την ισότητα των φύλων, εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου.
Σύμφωνα με τηVicky Free, Head of Global Marketing της adidas, στόχος του brand είναι να στηρίξει και να ενώσει μια ισχυρή κοινότητα διαφορετικών αθλητριών οι οποίες θα αλλάξουν τα δεδομένα χάρη στη δύναμη και την αισιοδοξία τους.
Η καμπάνια Impossible Is Nothing αυτή τη σεζόν διηγείται ιστορίες γυναικών που έκαναν το αδύνατο δυνατό, με στόχο να εμπνεύσει άλλους να κάνουν το ίδιο. Η σειρά ταινιών I’m Possible θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου στο adidas.com/impossibleisnothing.
Πρωταγωνιστούν αθλήτριες όπως η παίκτρια βόλεϊ Tifanny Abreu, και η μπασκετμπολίστρια Asma Elbadawi, η οποία πήρε θέση ενάντια στις ξεπερασμένες παραδόσεις και πέτυχε την άρση της απαγόρευσης των χιτζάμπ στο επαγγελματικό μπάσκετ. Συμμετέχει και η δρομέας Fatima Ibrahimi, που πιστεύει πως σκοπός του αθλητισμού είναι να υποστηρίζει τις γυναίκες να γίνουν ηγέτες και να αμφισβητούν τους αρνητικούς κανόνες.
Στη σειρά των ταινιών πρωταγωνιστεί επίσης το μοντέλο με σύνδρομο Down Ellie Goldstein με την οποία η adidas μοιράζεται κοινές αξίες και όραμα για το μέλλον, περνώντας ένα σαφές μήνυμα στη βιομηχανία σχετικά με τη σημασία της ενσωμάτωσης. Επίσης συμμετέχουν η ηθοποιός HoYeon, η δασκάλα γιόγκα Jessamyn Stanley, και η 13χρονη χρυσή Ολυμπιονίκης στο skateboarding Momiji Nishiya η οποία θα εμπνεύσει αναμφίβολα την επόμενη γενιά.