Άνοιξε τη χρονιά η Κυριακοπούλου στην Κωνσταντινούπολη – Αποτελέσματα από Άγιο Κοσμά

Δείτε τα αποτελέσματα

Share
Η Ανθή Κυριακοπούλου

Στην Κωνσταντινούπολη πραγματοποιήθηκε το Σάββατο μίτινγκ κλειστού στίβου μετ η συμμετοχή Ελλήνων αθλητών.

Η Ανθή Κυριακοπούλου επέστρεψε στους αγώνες και άνοιξε τη χρονιά με επίδοση 4:29.54 στα 1.500μ. Μάλιστα την Κυριακή θα πάρει μέρος και στο αγώνισμα τω 800μ.

Στα 400μ. των ανδρών ο πρωταθλητής των 800μ., Χάρης Ξενιδάκης σημείωσε 50.00 κατακτώντας την πρώτη θέση στη σειρά του. Κι αυτός τη δεύτερη μέρα των αγώνων θα τρέξει στο αγώνισμά του.

Τέλος, στα 1.500μ. των ανδρών ο νεαρός Βασίλης Σάλπας τερμάτισε σε 4:05.50.

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε και στο κλειστό του Αγίου Κοσμά ημερίδα με αγωνίσματα ταχυτήτων και αλμάτων.

Δείτε όλα τα αποτελέσματα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Mizuno Wave Rider 30: Are you ready to ride the next wave?
To εμβληματικό μοντέλο της Mizuno κλείνει τα 30 και γιορτάζει!
O ΣΔΥ Πάτρας στους αγώνες 30/5-7/8-26
Οι συμμετοχές και οι επιδόσεις των μελών
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο