Νέα δεδομένα για τις αποστάσεις ανάμεσα στους δρομείς

Μετρήσεις Ολλανδών και Βέλγων επιστημόνων δίνουν χρήσιμα στοιχεία για το τρέξιμο τις ημέρες αυτές

FacebookTwitterEmailShare

Νέα δεδομένα σχετικά με το τρέξιμο για τις ημέρες που διανύουμε είχαμε μετά από έρευνα που δημοσίευσαν Βέλγοι και Ολλανδοί επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν.

Σύμφωνα με την έρευνα η απόσταση των 2μ. δεν είναι αρκετή για δύο δρομείς που τρέχουν (και αντίστοιχα για περιπατητές ή ποδηλάτες).

Οι ερευνητές προσπάθησαν να αναπαραστήσουν τη διαδρομή των σταγονιδίων του σάλιου σε διάφορες δραστηριότητες αλλά και δύο ανθρώπων που τρέχουν σε διάφορους σχηματισμούς (παράλληλα, ένας μπροστά ένας πίσω, διαγώνια κ.ά.).

Διαπίστωσαν ότι ενώ όταν δύο άνθρωποι συνομιλούν με απόσταση 1,5μ. δεν διατρέχουν κάποιο κίνδυνο, όταν όμως τρέχουν τα σταγονίδια καλύπτουν μεγαλύτερη απόσταση και δημιουργούν μεγαλύτερο εύρος.

Με τον τρόπο αυτό που αναλύεται στο βίντεο που δημοσίευσαν (δείτε πιο κάτω) ο ένας είναι πιθανό να εισπνεύσει τα σταγονίδια του άλλου και κατά συνέπεια είναι πιο πιθανό να μεταδοθεί ο ιός.

Με βάση, λοιπόν, αυτά προτείνουν ότι η ιδανική απόσταση για δύο δρομείς όταν τρέχουν είναι τα 4μ., ενώ ο καλύτερος σχηματισμός είναι είτε παράλληλα είτε διαγώνια.

Για τους ποδηλάτες οι ενδεδειγμένες αποστάσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες και φτάνουν τα 10μ. για τη «χαλαρή» ποδηλασία και τα 20μ. για την πιο έντονη.

Με βάση αυτά επιπλέον συμπεραίνει κανείς ότι το ιδανικό είναι να τρέχει κανείς μόνος του σε ώρες και μέρη χωρίς πολύ κόσμο.

Χρήσιμες συμβουλές για την προπόνηση τις ημέρες της απαγόρευσης κυκλοφορίας

Δείτε το βίντεο

Δείτε εδώ τη δημοσίευση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η επίδραση των σκέψεων και των συναισθημάτων στον αγώνα
Αποβάλετε τις σκέψεις που σας εμποδίζουν να ξεκινήσετε το τρέξιμο
Βασική προϋπόθεση αλλά και στόχος της κάθε αθλητικής δραστηριότητας είναι η διατήρηση καλής υγείας. Ακολουθείστε τις συμβουλές μας και σίγουρα θα τα καταφέρετε.
Back to Top