Βάλτε κίνηση

Εκτελέστε δυναμικές διατάσεις για (ένα) ιδανικό ζέσταμα

FacebookTwitterEmailShare

Δεν είναι μόνο οι μύες σας που θέλουν ζέσταμα πριν από κάποια έντονη προπόνηση ή τον αγώνα αλλά και οι αρθρώσεις σας. Και ο καλύτερος τρόπος για να τις προετοιμάσετε ώστε να δουλέψουν σωστά και να μην τραυματιστούν είναι οι δυναμικές, διατατικές ασκήσεις οι οποίες βελτιώνουν το εύρος της κίνησής τους, τις προθερμαίνουν ενώ τις προστατεύουν από τραυματισμούς.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν πρέπει να εκτελούνται αφού πρώτα έχει προηγηθεί τρέξιμο, κι ενώ το σώμα σας είναι ήδη ζεστό και ξεκούραστο ενώ καλό είναι να αποφεύγονται μετά από έντονες προπονήσεις, Long Run και αγώνες.
Στόχος τους είναι να προετοιμάσουν μυς και αρθρώσεις πριν από διαλειμματικές προπονήσεις, tempo run ή αγώνες.
Η εκτελεσή τους πρέπει να γίνεται ελεγχόμενα, το εύρος της κίνησης τους θα πρέπει, τον πρώτο καιρό, να είναι μικρό, και όσο περνά ο καιρός να μεγαλώνει ενώ γενικά η εκτέλεσή τους απαιτεί προσοχή.
Αυτό που κάνουν είναι να προετοιμάζουν όχι μόνο έναν μυ αλλά ολόκληρες ομάδες μυών αλλά και αρθρώσεις ενώ με τον καιρό βελτιώνουν το εύρος της κίνησής τους.
Στη συνέχεια ακολουθούν δύο βασικές δυναμικές διατάσεις ιδανικές για δρομείς, που μπορείτε σταδιακά να εντάξετε στο ζέσταμά σας.

Εκκρεμές
Από όρθια θέση στηριχθείτε στο πλάι και κάντε αιωρήσεις στο πόδι που βρίσκεται από την έξω πλευρά (του στηρίγματος). Ξεκινήστε με 5-10 αιωρήσεις αποφεύγοντας να πιέζεστε για να φτάσετε το πόδι ψηλά, απλά αφήστε το να κινηθεί ελεύθερα μέσα στην άρθρωση.
Επαναλάβετε και για το άλλο πόδι.
*Η ίδια άσκηση μπορεί να εκτελεστεί ακόμα καλύτερα όταν το πόδι στήριξης βρίσκεται σε υψηλότερο σημείο από το άλλο πόδι (π.χ. πάνω σε σκαλί).

Πλάγιο εκκρεμές
Σταθείτε με πρόσωπο στον τοίχο, σε όρθια θέση με το σώμα ελαφρώς προς τα εμπρός και εκτελέστε αιωρήσεις με το ένα πόδι ελαφρώς λυγισμένο από έξω προς τα μέσα. Ξεκινήστε με 5-10 αιωρήσεις χωρίς να πιέζεστε για να το φτάσετε ψηλά, αφήνοντάς το να κινηθεί ελεύθερα.
Επαναλάβετε και για το άλλο πόδι.

Δημοσίευση στο Runner 64, στη στήλη Στα Γρήγορα / Ασκήσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένας εξαιρετικός τρόπος να δυναμώσετε αλλά και να διατηρήσετε την αντοχή σας ακόμα και μέσα στο σπίτι
Ασκήσεις αποκατάστασης με τη βοήθεια της γιόγκα
Τι είναι η ταχύτητα τερματισμού και μυστικά για να τη βελτιώσετε
Back to Top