Κάντε έναν αγώνα μόνο για σας!

Αν δεν είστε από τους δρομείς που επιδιώκουν να τρέχουν σε αγώνες για το δικό σας λόγο και αισθάνεστε ότι η προπόνηση σας έχει γίνει λίγο βαρετή ορίστε κάποιες συμβουλές για να δώσετε νέο ενδιαφέρον στις προπονητικές σας περιπλανήσεις

FacebookTwitterEmailShare

Για εσάς που δε συμμετέχετε σε αγώνες δρόμου μπορείτε να θέσετε διαφορετικούς στόχους, που θα κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον σας για το τρέξιμο.

Η διατήρηση του βάρους σας ή η ελάττωσή του είναι για πολλούς ένας σημαντικός στόχος.

Χρονομετρήστε τη διαδρομή που τρέχετε συνήθως και προσπαθήστε σταδιακά να βελτιώσετε το χρόνο σας.

Αν τρέχετε σε στάδιο και δε σας ενδιαφέρει ο χρόνος, βάλτε στοίχημα με τον εαυτό σας, ότι μπορείτε να αυξήσετε τις στροφές που μπορείτε να τρέξετε. 

Σε κάθε περίπτωση προσπαθήστε να βρείτε έναν έμμεσο ή άμεσο στόχο για να διατηρείτε πάντα το ενδιαφέρον σας για το τρέξιμο!
 

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι ζώνες προπόνησης με βάση την καρδιακή σας συχνότητα
Από τη στήλη «Τρέχοντας» της Αγγελικής Κοσμοπούλου
Προγράμματα προπόνησης 4 εβδομάδων για να τρέξετε και να ευχαριστηθείτε τα 5χλμ. τόσο για εντελώς αρχάριους όσο και για πιο προχωρημένους δρομείς!
Back to Top