Η διοργάνωση του Navarino Challenge πραγματοποιήσε και φέτος δημοπρασία αθλητικών αντικειμένων γνωστών αθλητών. Τα 10 χρόνια παρουσίας του αγώνα έχει μοιράσει πάνω από 14.000€ σε 10 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς δημοπρατώντας 66 αντικείμενα, από 51 αθλητές, 17 ομάδες, από 12 αθλήματα. Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση:
10 χρόνια Navarino Challenge: Δημοπρασία
Όπως είχε αναφέρει ο Αίσωπος «καμία πράξη καλοσύνης, όσο μικρή κι αν είναι, δεν πάει χαμένη». Με το μήνυμα αυτό, το πολυβραβευμένο event αθλητικού τουρισμού Navarino Challenge, με τη βοήθεια της ActiveMedia Group, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Costa Navarino, σε συνεργασία με το Sports Management Society του κορυφαίου ιδιωτικού εκπαιδευτικού ιδρύματος της χώρας, Deree – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος διοργάνωσε τη μεγαλύτερη online αθλητική δημοπρασία “Sharing is Caring” που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, στηρίζοντας 10 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και γιορτάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα 10 χρόνια της εκδήλωσης.
Το “Sharing is Caring” διέθεσε προς δημοπρασία 66 συλλεκτικά είδη αθλητικών αναμνηστικών αντικειμένων, 51 Ελλήνων και ξένων Ολυμπιονικών, θρύλων του ελληνικού και παγκόσμιου αθλητισμού και 17 ομάδων από συνολικά 7 χώρες! Μέσω της No.1 πλατφόρμας δημοπρασιών του Charity Idols κατάφερε μέσα σε μόλις 10 ημέρες να συλλέξει πάνω από 14.000 ευρώ, χρήματα τα οποία μοιράστηκαν απευθείας και ισομερώς σε 10 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, τα χρήματα των δημοπρασιών δόθηκαν απευθείας στους ακόλουθους 10 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, κατά αλφαβητική σειρά:
- την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, με μεγάλη δράση στην περίθαλψη και προστασία αδέσποτων ζώων A Little Shelter,
- τη μη κερδοσκοπική οργάνωση All For Blue που έχει ως σκοπό την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος και την ενημέρωση για τα πλαστικά μιας χρήσης και του τρόπου αποφυγής τους,
- τον Σύλλογο Προστασίας Άγριας ΖωήςANIMA που ασχολείται με την περίθαλψη και επανένταξη άγριων ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον,
- τον αθλητικό σύλλογο ΑμεΑ ΔΙΑΦΟΡΟΖΩ στην Καλαμάτα, με ενεργούς αθλητές που ανήκουν στο Παραολυμπιακό κίνημα και στην Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία ΑμεΑ,
- το Σωματείο Eliza, εταιρία κατά της κακοποίησης του παιδιού που εργάζεται για την πρόληψη της παιδικής κακοποίησης και τον πρώιμο εντοπισμό των περιστατικών με υποψία κακοποίησης του παιδιού,
- την αστική μη κερδοσκοπική εταιρείαKarkinaki που διεκδικεί παρέμβαση στην προσπάθεια ο καρκίνος παιδικής και εφηβικής ηλικίας να πάψει να είναι θέμα ταμπού, αλλά και να βρεθούν όσο το δυνατό περισσότεροι σύμμαχοι ώστε κάθε παιδί που νοσεί να έχει πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου νοσηλεία, αποτελεσματική θεραπεία και, τελικά, δικαίωμα στη ζωή,
- την κοινωνική κουζίναΟ Άλλος Άνθρωπος, μια κίνηση αλληλεγγύης και ένδειξης αγάπης προς τους συνανθρώπους,
- τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Pet Partners of Hellas, που προωθεί αποτελεσματικά τη μέθοδο της θεραπευτικής επαφής με σκύλους, ως εναλλακτική προσέγγιση υποστηρικτικής θεραπείας σε ευπαθείς ομάδες παιδιών & ενηλίκων,
- την περιβαλλοντική μη κερδοσκοπική οργάνωση π³= Plastic Pollution Prevention που επικεντρώνεται στην πλαστική ρύπανση και στο πώς μπορούμε να την αποτρέψουμε και να την εξαλείψουμε μέσω προληπτικών και βιώσιμων ενεργειών
- και την εθελοντική δράσηSave Your Hood που έχει ως σκοπό τη συλλογή απορριμμάτων από οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδος χρήζει σχετικής επεμβάσεως.
Στις online δημοπρασίες του “Sharing is Caring” υπήρχαν διαθέσιμα αντικείμενα που έφεραν τις υπογραφές 21 Ολυμπιονικών, 19 Legends – Hall of Famers & 17 ομάδων.
Auction Partners της ενέργειας ήταν, το μοναδικό πρακτορείο στην Ευρώπη που ασχολείται με το εμπόριο αθλητικών καρτών και αναμνηστικών Trace ‘n Chase, ο Σύλλογος Ελλήνων Ολυμπιονικών και η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., με κινητήρια δύναμη την αγάπη για την κίνηση και την εξέλιξη, επίσημη, αποκλειστική διανομέας της PORSCHE AG στην Ελλάδα, της YAMAHA MOTOR Co. Ltd., σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία και της SIXT, στην Ελλάδα.
Media Partner των δημοπρασιών ήταν το Gazzetta.gr.
Hashtags: #navarinochallenge #sharingiscaring #sportauctions