Ποσοστά ρεκόρ σε ό,τι αφορά την τηλεθέαση ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής, Thomas Bach για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι το περασμένο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν οι εταιρίες Nielsen, Ipsos και Publicis Sport & Entertainment που άντλησαν δεδομένα από 55.000 ανθρώπους από 18 χώρες μεταξύ των ηλικιών 13 έως 65 ετών σχεδόν 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι υπολογίζεται ότι παρακολούθησαν τους Αγώνες έστω και για εννέα ώρες.
Πρόκειται για ένα ποσοστό 70% του παγκόσμιου κοινού που είδε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, είτε στην τηλεόραση είτε σε ψηφιακές πλατφόρμες.
Οι συνολικές ώρες παρακολούθησης βίντεο σε πλατφόρμες ξεπέρασαν τις 28,7 δισεκατομμύρια (!) σημειώνοντας μία αύξηση της τάξης του 20% συγκριτικά με την προηγούμενη διοργάνωση.
Η αύξηση της αλληλεπίδρασης στα social media δε, συγκριτικά πάντα με τη διοργάνωση του 2021, ήταν κατά 290% αυξημένη!
Εντυπωσιακά ήταν τα νούμερα και για τη διοργανώτρια χώρα, την Γαλλία, καθώς υπολογίζεται ότι το 95% του δυνητικού κοινού παρακολούθησε κατά μέσο όρο 24 ώρες από τους Αγώνες!
Αρκετά ενθαρρυντικά, για την Ολυμπιακή Επιτροπή, όμως ήταν και τα δεδομένα που αφορούν στην σημαντικότητα των Ολυμπιακών Αγώνων στη συνείδηση του κόσμου καθώς το 78% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι ΟΑ είναι πιο σημαντικοί από ποτέ!
Ειδικότερα μάλιστα, στη γενιά Ζ (οι γεννημένοι μεταξύ 1990-2010) οι Αγώνες φαίνεται ότι έχουν μεγαλύτερη επίδραση, συγκριτικά με άλλες ηλικιακές ομάδες, κυρίως μέσω των inspiring stories των αθλητών, αλλά και των social media…
Τέλος, επτά στους δέκα υποστήριξαν ότι η διοργάνωση των Παρισίων ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη.