Ο ΣΜΑΧ «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗΣ» συναντήθηκε με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Πατρέων, Τάκη Πετρόπουλο. Ακολουθεί η ανακοίνωση του συλλόγου.
Συνάντηση ΣΜΑΧ «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗΣ» με τον Τάκη Πετρόπουλο
Αντιπροσωπεία του Συλλόγου Μαραθωνοδρόμων Αχαΐας (ΣΜΑΧ) «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗΣ», αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Αντώνη Κατσίκη, το Γενικό Γραμματέα Παναγιώτη Μητρούλια, τον Ειδικό Γραμματέα Χρήστο Ράπτη και τον Ταμία Αναστάσιο Νταουσιάνη συναντήθηκε με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Πατρέων, Τάκη Πετρόπουλο.
Ο κ. Πετρόπουλος συνεχάρη τα μέλη του «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ» για τη μαζική συμμετοχή τους στον πρόσφατο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, όπου ο Σύλλογος συμμετείχε με 68 δρομείς, εκ των οποίων οι 55 πήραν μέρος στο Μαραθώνιο, και αναφέρθηκε στη διεύρυνση της συνεργασίας του Δήμου Πατρέων με το Σύλλογο με σκοπό την ανάπτυξη του Δρομικού Κινήματος της πόλης.
Εν συνεχεία ενημέρωσε την αντιπροσωπεία του «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ» για τις εργασίες συντήρησης και ανακατασκευής του Παμπελοποννησιακού Σταδίου καθώς και για την πρόοδο των εργασιών διαμόρφωσης του Έλους της Αγυιάς, μέρη στα οποία, μαζί με το Νότιο Πάρκο, αθλούνται μαζικά τα μέλη του συλλόγου αλλά και όλοι οι δρομείς της πόλης.
Ο Πρόεδρος του «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ» αναφέρθηκε στις δυσκολίες της προετοιμασίας και της συμμετοχής σε ένα Μαραθώνιο, επισημαίνοντας τις δυσκολίες της αυθεντικής διαδρομής που θεωρείται από τις δυσκολότερες στον κόσμο. Παράλληλα εξέφρασε τη χαρά του για την αναβάθμιση των δρομικών υποδομών της πόλης, σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι δρομείς αθλούνται καθημερινά αλλά και συμμετέχουν σε έναν απαιτητικό αγώνα, όπως ο Μαραθώνιος.
Τέλος ο Αντιδήμαρχος ευχαρίστησε θερμά τη Διοίκηση του «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ» για «τη μεγάλη και ανιδιοτελή συμβολή του» στην επιτυχία του Ημιμαραθωνίου Πάτρας «ΦΑΝΗΣ ΤΣΙΜΙΓΚΑΤΟΣ»» και ανταλλάχθηκαν απόψεις για τη διεύρυνση της συνεργασίας. Μάλιστα ο Πρόεδρος του «ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ», πέραν της ικανοποίησης που εξέφρασε για το ότι η Πάτρα καθιερώνει έναν μεγάλο δρομικό θεσμό, παρέδωσε υπόμνημα στον Αντιδήμαρχο με προτάσεις για την παραπέρα εξέλιξη και αναβάθμιση του.