Νέα καμπάνια «Run your World» από τη Saucony

Μοιραστείτε τις προσωπικές σας εμπειρίες με την νέα καμπάνια της Saucony

Share

Μία νέα καμπάνια λανσάρει η Saucony λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των φίλων της σε όλο τον κόσμο στις κατηγορίες των προϊόντων «Run» «Life on the Run» και «Originals», προτρέποντάς τους να μοιραστούν τις προσωπικές τους εμπειρίες από τη χρήση των προϊόντων της. Η Saucony μας ενημερώνει σχετικά:

«Ιδού η πραγματικότητα σχετικά με το τρέξιμο: Πρόκειται απλά για ένα ζευγάρι παπούτσια, όλα τα υπόλοιπα εξαρτώνται από εσάς». Έτσι ξεκινά το μανιφέστο για τη νεότερη καμπάνια της Saucony, με τίτλο «Run Your World», ένα νέο κεφάλαιο στο αφήγημα της μάρκας, το οποίο καλεί τους καταναλωτές να γίνουν οι ήρωες του δικού τους ταξιδιού. Η καμπάνια, μία εξέλιξη της πρωτοβουλίας της μάρκας με τίτλο «Find Your Strong» επεκτείνει τη διαρκή πεποίθηση της Saucony αναφορικά με τη μετασχηματιστική δύναμη του τρεξίματος σε μία ευρύτερη ομάδα καταναλωτών, μέσα από μία νοοτροπία παγκόσμια και χωρίς αποκλεισμούς. Η καμπάνια της μάρκας «Run Your World» θα υποστηριχθεί από κοινωνικά δίκτυα, έντυπα και ψηφιακά μέσα, από την εμπλοκή ατόμων με επιρροή, ενώ θα υποστηριχθεί και από παράγοντες λιανικής και βιωματικών εμπειριών. Η καμπάνια έχε ήδη ξεκινήσει με το λανσάρισμα του σποτ «Run Your World» σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Ανακαλύψαμε το δυνατό μας σημείο και τώρα ήρθε η ώρα να τρέξουμε στο περιβάλλον μας» δήλωσε η Amanda Reiss, διευθύντρια μάρκετινγκ της Saucony. «Υπάρχει μια παγκόσμια κοινότητα δρομέων, αλλά και άλλων ατόμων που δεν είναι δρομείς, οι οποίοι θέλουν να ζουν με περισσότερους στόχους και καταβάλλουν μεγαλύτερες προσπάθειες προκειμένου να γίνουν οι ίδιοι κτήτορες του δικού τους ταξιδιού, καθώς και του κόσμου που τους περιβάλλει. Η καμπάνια «Run Your World» μας επιτρέπει να επεκτείνουμε τη συζήτηση και να αναδείξουμε πτυχές των καλύτερων ημερών, των καλύτερων στιγμών της ζωής μας, του καλύτερού μας εαυτού, είτε τρέχουμε ή απλά και μόνο ζώντας τη ζωή μας πέρα από το τρέξιμο.
Ταυτόχρονα, λειτουργεί ως δύναμη ενοποίησης για τις τρεις κατηγορίες προϊόντων μας: (1) την «Run», τη βραβευμένη μας σειρά υποδημάτων και ενδυμάτων υψηλής απόδοσης, (2) την «Life on the Run», τη συλλογή μας υψηλής απόδοσης και τρόπου ζωής που δεν σταματά στη γραμμή τερματισμού και (3) την «Originals», την εμβληματική σύνθεση από ρετρό σιλουέτες που τρέχουν. Όπως και οι συλλογές προϊόντων μας, η καμπάνια «Run Your World» απευθύνεται σε ένα πιο ευρύ φάσμα διαφορετικών τύπων καταναλωτών. Η σύλληψη του λανσαρίσματός μας δίνει μια νέα παγκόσμια προοπτική εμπορικού σήματος: «Μεγάλος κόσμος, μικρός κόσμος, ο δικός σου κόσμος.», πρόσθεσε η Reiss.

Η καμπάνια της Saucony «Run Your World», η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Mechanica USA, από το Νιούμπεριπορτ της Μασαχουσέτης, περικλείει θεμελιώδη συστατικά πολλαπλών καναλιών, έτσι ώστε να μπορεί να προσεγγίσει έναν πολυδιάστατο καταναλωτή.
Στο προσκήνιο της καμπάνιας «Run Your World» βρίσκεται μια καινοτόμος ψηφιακή προσέγγιση, η οποία χρησιμεύει στην ενασχόληση και τη δραστηριοποίηση μίας παγκόσμιας κοινότητας σημαντικών ατόμων με επιρροή, από όλα τα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα. Η ομάδα «Παγκόσμιοι Δρομείς» θα δημιουργήσει και θα μοιραστεί με όλους τα μοναδικά και εμπνευσμένα ταξίδια της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας, μέσω διαφόρων αφηγηματικών βίντεο.
Το λανσάρισμα της καμπάνιας «Run Your World» με χρήση πολυμέσων αποθανατίστηκε από τους φωτογραφικούς φακούς μιας παγκόσμιας ομάδας φωτογράφων και ατόμων με επιρροή, με επικεφαλής τον Μπεν Μπράουν από τη Νότια Αφρική (@mrbenbrown στο Instagram), δίνοντας μια αίσθηση καθαρής αυθεντικότητας, γενναιότητας και ενδυνάμωσης.

Η Saucony προσκαλεί τα μέλη της κοινότητας να μοιραστούν το πώς ο καθένας προσωπικά τρέχει στο δικό του περιβάλλον, μέσω εμπειριών από τη χρήση προϊόντων της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ενός διαγωνισμού καταναλωτών #RunYourWorld και εκδηλώσεων «Run Your World» σε πολλές πόλεις, μέσα από τοπικές συνεργασίες. 
Η καμπάνια «Run Your World» είναι σχεδιασμένη να τρέξει για όλο το 2017, με αρκετές νέες υλοποιήσεις το φθινόπωρο. Η Saucony θα συνεχίσει να ενσωματώνει τη θεματική της νέας αυτής καμπάνιας σε επερχόμενες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. 

Λίγα λόγια για τη Saucony: Η Saucony, τμήμα της Wolverine Worldwide, Inc. (Σύμβολο στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης: WWW), είναι μια παγκόσμια ηγέτιδα μάρκα με αντικείμενο τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με το τρέξιμο και η οποία ενσωματώνει απόδοση, καινοτομία και στυλ με στόχο να δημιουργήσει συναρπαστικά υποδήματα και ενδύματα μέσω των ευρέως διαδεδομένων εμπορικών της σημάτων Saucony και Saucony Originals. Ιδρυθείσα το 1898, η Saucony συνεχίζει να εμπνέει τους δρομείς από όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη με τις βραβευμένες καινοτομίες της, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι τεχνολογίες EVERUN™, ISOFIT™, Geometry of Strong™, PWRGRID+™, καθώς και η σειρά ενδυμάτων Total Run System™. Στη Saucony, μία καλή μέρα είναι όταν έχουμε την ευκαιρία να τρέξουμε. Μία σπουδαία μέρα είναι όταν εμπνέουμε κάποιον άλλον να τρέξει.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον ακόλουθο ιστότοπο:  www.saucony.com    

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το Σάββατο 30/3 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανωμάλου δρόμου
Τα φαβορί, η διαδρομή και ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Παρίσι 2024: Πόλεμος στα... κουνούπια από την οργανωτική επιτροπή
Το έχουν πάρει πολύ ζεστά οι διοργανωτές…
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο