Κοπή πίτας του ΣΔΥ Θεσσαλονίκης

Με την παραδοσιακή εκδήλωση κοπής πίτας ξεκίνησε η χρονιά για τον ΣΔΥΘ

Share

Ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Θεσσαλονίκης έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του την Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019, όπως κάθε χρόνο, στο ύψωμα Κορυδαλλός (Γιαννούλα) στο Σέϊχ Σου.
Τα μέλη του Συλλόγου που συμμετείχαν στην εκδήλωση, τραγούδησαν τα κάλαντα, αντάλλαξαν ευχές και γεύτηκαν γλυκά, κεράσματα και κρασί από το αμπέλι του Λουκά Δαγδηλέλη.
Την βασιλόπιτα έκοψαν η Βούλα Τζεβελέκη και οι Γιάννης Αργυριάδης και Σταμάτης Στεργιάδης.
Ο τυχερός Ευθύμης Μουρατίδης, που βρήκε το φλουρί της βασιλόπιτας, πήρε ως δώρο το αναμνηστικό ημερολόγιο – αφίσα του 2019, με τις δράσεις του Συλλόγου, που φιλοτέχνησε ο Γιάννης Παπαβλασίου.

Το Δ.Σ. και τα μέλη του Συλλόγου εύχονται Καλή Δρομική Χρονιά με δύναμη, υγεία και αισιοδοξία σε όλους του φίλους συναθλητές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
1st Chios Night Run: Οι νικητές
Δείτε το βίντεο του αγώνα
Salomon Aero Glide 4 GRVL
Ζήσε το Gravel Lifestyle, τρέξε χωρίς περιορισμούς!
13ος Δρόμος Σέιχ Σου: Όλα όσα έγιναν
Οι νικητές και τα αποτελέσματα
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Μετάβαση στο περιεχόμενο