Όλα όσα πρέπει να ξέρετε πριν τρέξετε στον αγώνα των 5 χλμ. Wind

Ανάλυση διαδρομής, οδηγίες, μυστικά αλλά και ο (ξεχωριστός) χάρτης της διαδρομής του αγώνα

Share

Λίγο πριν τη συμμετοχή στους αγώνες 5 και 10 χλμ. του Μαραθώνιου Αθηνών, σας παρουσιάζουμε με… άλλη ματιά όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να απολαύσετε τον αγώνα και να τερματίσετε ακμαίοι στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Ξεκινάμε με τα 5 χλμ.

(Πατήστε πάνω στο σκίτσο για μεγέθυνση)

Πληροφορίες Πρωινού Αγώνα 5χλμ. Wind (07:45)
Ώρα εκκίνησης 5 χλμ.: 7:45
Τοποθέτηση ανάλογα με τον Block (αναγράφεται πάνω στον αριθμό συμμετοχής)

Πληροφορίες Απογευματινού Αγώνα 5χλμ. Wind (16:00)
Ώρα εκκίνησης 5 χλμ.: 16:15 
Τοποθέτηση ανάλογα με τον Block (αναγράφεται πάνω στον αριθμό συμμετοχής)

Η διαδρομή
Λεωφ. Αμαλίας, Πανεπιστημίου, Ρήγα Φεραίου, δεξιά Ακαδημίας, αριστερά Βασ. Σοφίας, αναστροφή επί της Βασ. Σοφίας – διασταύρωση ΝΙΜΙΤΣ, Βασ. Σοφίας (μπροστά από το Hilton), Ηρώδου Αττικού, είσοδος στα Προπύλαια του Παναθηναϊκού Σταδίου – Είσοδος στο Παναθηναϊκό Στάδιο και τερματισμός τρέχοντας πάνω στους διαδρόμους του Σταδίου στην αριστερή πλευρά


0-1ο χλμ.:

– Ελάχιστα ανηφορικό στα πρώτα μέτρα, αρκετά κατηφορικό στη συνέχεια.
– Ξεκινήστε συντηρητικά.
– Βρείτε τον ρυθμό σας
– Αποφύγετε τις απότομες επιταχύνσεις
– Αποφύγετε τις αλλαγές κατεύθυνσης

1ο-2ο χλμ.:
– Ανηφορικό στα πρώτα 700 μ., επίπεδο στη συνέχεια
– Κρατήστε τον ρυθμό σας
– Αξιολογήστε την κατάστασή σας
– Μην βιαστείτε να ανεβάσετε τον ρυθμό

2ο -3ο χλμ.:
– Επίπεδη κλίση στα πρώτα 850 μ., ελαφρώς ανηφορικό στα τελευταία 150 μ.
– Κρατηθείτε λίγο ακόμα
– Σταθμός Υδροδοσίας

3ο-4ο χλμ.:
– Ανηφορικό για λίγα μέτρα στην αρχή, από το σημείο της αναστροφής και μετά κατηφορίζει.
– Αν είστε ξεκούραστοι ανεβάστε λίγο τον ρυθμό σας.
– Αν όχι, κρατηθείτε σε λίγο πλησιάζει ο τερματισμός.

4ο-5οχλμ.:
– Κατηφορικό στο μεγαλύτερο τμήμα του
– Ο τερματισμός σας πλησιάζει
– Μην βιαστείτε να τα δώσετε όλα αν δεν δείτε μπροστά σας το Παναθηναϊκό Στάδιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γίνε σφαίρα!
Πρόγραμμα προπόνησης για ένα γρήγορο 3άρι
Βάλτε τις σωστές βάσεις
Για πολλούς ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας που ξεκινούν την προετοιμασία τους για την επόμενη χρονιά. Ακολουθείστε τις βασικές αρχές και σχεδιάστε σωστά το προπονητικό σας πλάνο για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Run on the sand
Προπονήσεις στην άμμο για το καλοκαίρι
Back to Top