Όλα όσα πρέπει να ξέρετε πριν τρέξετε στον αγώνα των 5 χλμ. Wind

Ανάλυση διαδρομής, οδηγίες, μυστικά αλλά και ο (ξεχωριστός) χάρτης της διαδρομής του αγώνα

Share

Λίγο πριν τη συμμετοχή στους αγώνες 5 και 10 χλμ. του Μαραθώνιου Αθηνών, σας παρουσιάζουμε με… άλλη ματιά όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να απολαύσετε τον αγώνα και να τερματίσετε ακμαίοι στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Ξεκινάμε με τα 5 χλμ.

(Πατήστε πάνω στο σκίτσο για μεγέθυνση)

Πληροφορίες Πρωινού Αγώνα 5χλμ. Wind (07:45)
Ώρα εκκίνησης 5 χλμ.: 7:45
Τοποθέτηση ανάλογα με τον Block (αναγράφεται πάνω στον αριθμό συμμετοχής)

Πληροφορίες Απογευματινού Αγώνα 5χλμ. Wind (16:00)
Ώρα εκκίνησης 5 χλμ.: 16:15 
Τοποθέτηση ανάλογα με τον Block (αναγράφεται πάνω στον αριθμό συμμετοχής)

Η διαδρομή
Λεωφ. Αμαλίας, Πανεπιστημίου, Ρήγα Φεραίου, δεξιά Ακαδημίας, αριστερά Βασ. Σοφίας, αναστροφή επί της Βασ. Σοφίας – διασταύρωση ΝΙΜΙΤΣ, Βασ. Σοφίας (μπροστά από το Hilton), Ηρώδου Αττικού, είσοδος στα Προπύλαια του Παναθηναϊκού Σταδίου – Είσοδος στο Παναθηναϊκό Στάδιο και τερματισμός τρέχοντας πάνω στους διαδρόμους του Σταδίου στην αριστερή πλευρά


0-1ο χλμ.:

– Ελάχιστα ανηφορικό στα πρώτα μέτρα, αρκετά κατηφορικό στη συνέχεια.
– Ξεκινήστε συντηρητικά.
– Βρείτε τον ρυθμό σας
– Αποφύγετε τις απότομες επιταχύνσεις
– Αποφύγετε τις αλλαγές κατεύθυνσης

1ο-2ο χλμ.:
– Ανηφορικό στα πρώτα 700 μ., επίπεδο στη συνέχεια
– Κρατήστε τον ρυθμό σας
– Αξιολογήστε την κατάστασή σας
– Μην βιαστείτε να ανεβάσετε τον ρυθμό

2ο -3ο χλμ.:
– Επίπεδη κλίση στα πρώτα 850 μ., ελαφρώς ανηφορικό στα τελευταία 150 μ.
– Κρατηθείτε λίγο ακόμα
– Σταθμός Υδροδοσίας

3ο-4ο χλμ.:
– Ανηφορικό για λίγα μέτρα στην αρχή, από το σημείο της αναστροφής και μετά κατηφορίζει.
– Αν είστε ξεκούραστοι ανεβάστε λίγο τον ρυθμό σας.
– Αν όχι, κρατηθείτε σε λίγο πλησιάζει ο τερματισμός.

4ο-5οχλμ.:
– Κατηφορικό στο μεγαλύτερο τμήμα του
– Ο τερματισμός σας πλησιάζει
– Μην βιαστείτε να τα δώσετε όλα αν δεν δείτε μπροστά σας το Παναθηναϊκό Στάδιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανηφοροκατηφόρες!
Προπονήσεις σε εδάφη με ανηφόρες και κατηφόρες για να ανεβείτε επίπεδο
Ανηφόρα: ο καλύτερος φίλος του δρομέα
Δείτε όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε για την προπόνηση σε ανηφόρα, πώς ακριβώς πρέπει να τη χρησιμοποιείτε και τι πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε τα καλύτερα δυνατά οφέλη μακριά από τραυματισμούς.
Συμβουλές για σωστή αποκατάσταση
Αποκατασταθείτε μετά τον αγώνα σας
Back to Top
runnermagazine.gr
CLOSE
Runner Magazine Our E-shop is up and running...
Μετάβαση στο περιεχόμενο