Τρέχοντας με θέα τη θάλασσα

Είναι γεγονός ότι ο Πειραιάς, μετά και την παραχώριση του Σταδίου Καραϊσκάκη και χωρίς να έχει γίνει κάποια πρόβλεψη για την αντικατάστασή του με κάποιον άλλο χώρο άθλησης έμεινε «ορφανός» από μέρη για τρέξιμο, με μοναδική ίσως εξαίρεση τον χώρο ανάμεσα στο Σ.Ε.Φ. και το γήπεδο του Τάε Κβο Ντο…

FacebookTwitterEmailShare

Έχοντας μεγαλώσει στις γειτονιές του Πειραιά, θυμάμαι με νοσταλγία τη διοργάνωση αγώνων γύρω από το τετράγωνο, τρέχοντας ξυπόλυτος στην καυτή άσφαλτο. Στη συνέχεια το βοηθητικό του Καραϊσκάκη φιλοξένησε τις προπονήσεις μου για ένα μεγάλο διάστημα, ενώ η περιοχή της Καστέλλας και της Πειραϊκής αποτελούσαν ένα ευχάριστο διάλειμμα από το ψυχοφθόρο γύρω-γύρω του σταδίου. Αυτή τη διαδρομή, από την είσοδο της Σχολής Δοκίμων στο Χατζηκυριάκειο μέχρι την Πλατεία Αλεξάνδρας στο Πσαλιμάνι, θα ήθελα να σας προτείνω, θεωρώντας ότι έχει αρκετό ενδιαφέρον τόσο για τους κατοίκους του Πειραιά, όσο και για δρομείς όμορρων Δήμων.

Πρόσβαση
Η πρόσβαση σε κάθε σημείο της διαδρομής είναι εξαιρετικά εύκολη αφού μπορεί να γίνει με κάθε μέσο. Αν σας προβληματίζει ο χώρος στάθμευσης, τότε στην πλευρά της Πλατείας Αλεξάνδρας υπάρχει ένας «κρυφός» χώρος στον δρόμο που οδηγεί στα γραφεία του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. στο τέλος της πλατείας, στον οποίο υπάρχουν σχεδόν πάντα ελεύθερες θέσεις. Από την άλλη πλευρά, μπορεί κανείς με λίγη υπομονή να σταθμεύσει το αυτοκίνητό του στα στενά γύρω από το κολυμβητήριο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (Σ.Ν.Δ.).

Η διαδρομή
Η διαδρομή που σας προτείνουμε κινείται κατά μήκος της παραλίας και είναι από σημείο σε σημείο. Μπορεί να ξεκινήσει κανείς είτε από την πύλη της Σ.Ν.Δ. μπροστά από την είσοδο του κλειστού κολυμβητηρίου, είτε από το άλλο άκρο της, την Πλατεία Αλεξάνδρας απέναντι από την εκκλησία της Αγ. Αικατερίνης. Το μήκος της είναι περίπου 5 χλμ. οπότε είναι ιδανική για ένα απολαυστικό 10άρι. Το έδαφος βέβαια δεν είναι και το ιδανικό (άσφαλτος, πεζοδρόμιο και πλακόστρωτο) και για λόγους ασφάλειας καλό θα είναι να κινείστε πάνω στο πεζοδρόμιο, το οποίο σε μερικά σημεία είναι αρκετά στενό οπότε χρειάζεται να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Κατα μήκος της διαδρομής συναντά κανείς μικρές ανηφόρες και κατηφόρες που αυξάνουν το ενδιαφέρον της, χωρίς να δυσκολεύουν ακόμα και τους πιο νέους δρομείς. Μοναδική εξαίρεση, η απότομη ανηφόρα καθώς αφήνουμε την παραλία για να κατευθυνθούμε προς τη Σ.Ν.Δ. ανηφορίζοντας την Γ. Θεοτόκη για να στρίψουμε προς την Ιακώβου Ράλλη και αυτή πριν από το Νοσοκομείο Μεταξά με κατεύθυνση προς Πειραϊκή.

Λίγα λόγια
Το τρέξιμο στη διαδρομή αυτή τις πρωινές ώρες είναι ιδαίτερα απολαυστικό, καθώς η θέα της θάλασσας και το αεράκι που συνήθως φυσάει προσφέρουν μια επιπλέον αίσθηση ελευθερίας. Η κίνηση των αυτοκινήτων τις ώρες αυτές είναι περιορισμένη, και έτσι μπορεί κανείς να τρέξει και για αρκετή ώρα στην άσφαλτο. Πλησιάζοντας την Μαρίνα Ζέας με κατεύθυνση προς Πασαλιμάνι, μπορεί κανείς να κάνει μια παράκαμψη στρίβοντας δεξιά (σημ.1) έτσι ώστε να αποφύγει την κίνηση του δρόμου, τρέχοντας στους δρόμους της μαρίνας.

Αν βέβαια έχετε διάθεση για περισσότερο τρέξιμο και δεν θέλετε να τρέχετε μπρος πίσω, μπορείτε να συνεχίσετε τη διαδρομή είτε προς το λιμάνι είτε προς την κατεύθυνση του Τουρκολίμανου και του Σ.Ε.Φ. Τέλος στην Πλατεία Αλεξάνδρας, υπάρχει η δυνατότητα για μια στάση για μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης καθώς ο Δήμος Πειραιά έχει εγκαταστήσει ένα ανοικτό γυμναστήριο με όργανα που χρησιμοποιούν ως αντίσταση το βάρος του σώματος. Έτσι μπορείτε να συνδυάσετε τρέξιμο και ενδυνάμωση χωρίς να χρειαστεί να κλειστείτε σε κάποιο γυμναστήριο (τουλάχιστον όσο ο καιρός το επιτρέπει).

EXTRAS

+ Εξαιρετική θέα
+ Ευχάριστες εναλλαγές της διαδρομής
+ Σχετικά εύκολη πρόσβαση
– Τρέξιμο δίπλα σε δρόμο με κυκλοφορία αυτοκινήτων
– Σκληρό έδαφος
– Έλλειψη τμημάτων υπό σκιά (κυρίως για την άνοιξη και το καλοκαίρι)

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τρέξιμο με θέα την Αθήνα
Τρέχοντας σε έναν όμορφο χώρο πρασίνου
Ένα πάρκο πρότυπο
Back to Top