Kastoria View Trail Running 2022

Ανακοινώθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα

Το Αέναον-neverest

Στις 5 Ιουνίου θα διεξαχθεί στην Καστοριά, ο αγώνας «Kastoria View Trail Running» απόστασης 10 & 25χλμ.

Ο αγώνας εντάσσεται στο Kastoria Trails και διοργανώνεται από την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (Δίκτυο μονοπατιών) «Το Αέναον – neverest».

Οι εγγραφές έχουν ξεκινήσει και γίνονται από την ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

Για να δείτε την προκήρυξη του αγώνα πατήστε εδώ.

Kastoria View Trail Running | Διαδρομή 11χλμ.

Η εκκίνηση θα δοθεί από την Χλόη περιοχή Φουντουκλή στην βρύση (υψόμετρο 675 μ.) Μετά από λίγα μέτρα ασφάλτου ανηφορίζει σε τσιμεντένιο δρόμο για να μπει στο μονοπάτι με κατεύθυνση βόρεια – βορειοδυτική. Στα 900 μέτρα γυρίζει αριστερά σε κατεύθυνση νότια προχωρά προς την ποτίστρα και κατόπιν συνεχίζει προς την βάση της Ψαλίδας σε υψ. 848 μ. για να στρίψει και πάλι αριστερά, ανατολικά αυτή την φορά και στην διασταύρωση στα 872 μ. αρχίζει να ανηφορίζει προς την κορυφή στα 1060μέτρα. Κατηφορίζει στην κλασσική διαδρομή προς την κεραία και λίγο πριν φτάσουμε εκεί γυρίζουμε πάλι αριστερά στην τραβέρσα που θα μας βγάλει  πάλι στην βάση του βουνού στο σημείο όπου ακολουθούμε προς τα πίσω το μονοπάτι προς την ποτίστρα για να γυρίσουμε τελικά δεξιά προς την Χλόη και στο τέλος της διαδρομής.

Η διαδρομή ακολουθεί τα χνάρια της αρκούδας, του λύκου, του αγριογούρουνου, των ζαρκαδιών και όλων των άγριων ζώων που ζουν και κινούνται μέσα στα δρυοδάση και τις συστάδες πεύκων που συναντάμε. Ακούμε ήχους των πουλιών στα δάση και τους θάμνους, στις γκορτσιές και βατομουριές που γίνονται οι κρυψώνες τους. Κινείται ανάμεσα σε αρχαιολογικούς χώρους, βράχια που ορθώνονται δίπλα και λιβάδια να απλώνονται μπροστά. Ανάμεσα στην μνήμη και την ιστορία. Μπροστά στα υπολείμματα ενός αδελφοκτόνου πολέμου που άφησε μόνο ερείπια και νεκρούς.  Οι εναλλαγές είναι εντυπωσιακές. Με τελικό αποκορύφωμα την εντυπωσιακή θέα που προσφέρει η Ψαλίδα από ψηλά.  Όλη την λεκάνη, με την λίμνη και την πόλη μπροστά στα πόδια μας, καθώς κατεβαίνουμε για την γραμμή τερματισμού.

Kastoria View Trail Running | Διαδρομή 25χλμ.

Κατευθύνεται προς αγ. Τριάδα και στην διασταύρωση στρίβει δεξιά για να κατηφορίσει προς την γέφυρα Δενδροχωρίου. Διασχίζει το φαράγγι της Κορομηλιάς και φτάνοντας στο χωριό γυρίζει αριστερά προς την αγ. Τριάδα, για να κατηφορίσει κατόπιν προς το Όχι κι έπειτα να ανεβεί από την βόρεια κόψη την Ψαλίδα, στην κλασσική διαδρομή προς την κεραία κατηφορίζοντας και λίγο πριν φτάσουμε εκεί γυρίζουμε πάλι αριστερά στην τραβέρσα που θα μας βγάλει στον χωματόδρομο που πηγαίνει στην Χλόη και στο τέλος της διαδρομής.

Η διαδρομή ακολουθεί τα χνάρια της αρκούδας, του λύκου, του αγιογούρουνου, των ζαρκαδιών και όλων των άγριων ζώων που ζουν και κινούνται μέσα στα δρυοδάση και τις συστάδες πεύκων που συναντάμε. Αφουγκραζόμαστε ήχους των πουλιών στα παραποτάμια δάση του Λαδοπόταμου με σκλήθρα, γαύρους, φράξους, φτελιές, αγριοπλάτανους, φουντουκιές, νεροπλάτανους, σφενδάμια, διάφορα είδη από ιτιές, γκορτσιές και βατομουριές να γίνονται οι κρυψώνες τους. Σε ένα τοπίο που είναι χαρακτηρισμένο ως «ιδιαίτερου φυσικού κάλλους». Κινείται ανάμεσα σε αρχαιολογικούς χώρους, σκήτες που κρέμονται στα βράχια του φαραγγιού και πέτρινα τοξωτά γεφύρια απαράμιλλης ομορφιάς. Βράχια που ορθώνονται δίπλα και λιβάδια να απλώνονται μπροστά. Ανάμεσα στην μνήμη και την ιστορία. Μπροστά στα υπολείμματα ενός αδελφοκτόνου πολέμου που άφησε μόνο ερείπια και νεκρούς. Οι εναλλαγές είναι εντυπωσιακές. Με τελικό αποκορύφωμα την εντυπωσιακή θέα που προσφέρει η Ψαλίδα από ψηλά. Όλη την λεκάνη, με την λίμνη και την πόλη μπροστά στα πόδια μας, καθώς κατεβαίνουμε για την γραμμή τερματισμού.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα https://kastoriatrails.gr/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
8ος Αγώνας Δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου»
Δείτε την προκήρυξη της διοργάνωσης
TihioRace Ultra Edition 2024
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες των αγώνων