fbpx

Τρέξτε χωρίς χρονόμετρο

10 προπονήσεις που θα σας κάνουν δρομέα χωρίς καν να έχετε χρονόμετρο

FacebookTwitterEmailShare

Η ιδέα να ξεκινήσετε το τρέξιμο συνεχώς γυρίζει γύρω από το μυαλό σας. Ίσως και να το έχετε δοκιμάσει όμως είτε το αποτέλεσμα δεν σας ικανοποίησε, είτε φοβόσαστε μήπως υποπέσετε σε λάθη, ενώ δεν έχετε εξοικείωση με χρόνους και χρονόμετρα. Το πρόγραμμα που ακολουθεί θα σας βοηθήσει μέσα σε 10 μόλις προπονήσεις να τρέξετε χωρίς να το καταλάβετε, και μάλιστα χωρίς καν να χρειαστείτε χρονόμετρο!

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι να εκτελείτε τις προπονήσεις σας σε ένα Στάδιο. Προτιμήστε να τις εκτελείτε τρέχοντας στους εξωτερικούς διαδρόμους (τα περισσότερα Στάδια έχουν 8 διαδρόμους, υπάρχουν όμως και αρκετά με 6). Ο ένας γύρος σε ένα ολυμπιακών διαστάσεων Στάδιο αντιστοιχεί σε 400μ. (στον εσωτερικό διάδρομο) και σε περίπου 430μ. στον 6ο διάδρομο και 450 στον 8ο.

Σημαντικές οδηγίες

• Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους
• Πριν το ξεκινήσετε φροντίστε να περάσετε από τους απαραίτητους ιατρικούς ελέγχους (καρδιολόγος, παθολόγος)
• Φροντίστε να καταναλώνετε το τελευταίο σας γεύμα τουλάχιστον 2,5-3 ώρες πριν από κάθε προπόνηση
• Ολοκληρώστε τις προπονήσεις σας με 10’ διατάσεων για τους μυς των ποδιών
• Καλό θα είναι να αφήνετε τουλάχιστον μία ημέρα ξεκούρασης ανάμεσα στις προπονήσεις, ενώ αποφύγετε να μεσολαβούν περισσότερες από 2, έτσι ώστε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.
• Αν έχετε κάποια μυϊκή ενόχληση ή πόνο αφήστε 1-2 ημέρες ξεκούρασης παραπάνω και αν δεν υποχωρήσουν τότε αναζητήστε βοήθεια σε έναν ειδικό

 

Τα σχήματα θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς να εκτελείτε τους γύρους. 
Α. 200μ. Αργό Τρέξιμο (κόκκινο χρώμα) – 200μ. Γρήγορο Περπάτημα (πορτοκαλί χρώμα) – 
Β. 300μ. Αργό Τρέξιμο (κόκκινο χρώμα) – 100μ. Γρήγορο Περπάτημα (πορτοκαλί χρώμα).

Δημοσίευση στο Runner 112 στη στήλη Στα Γρήγορα / Νέοι Δρομείς

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Σχόλια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τη στήλη «Ιστορίες του δρόμου» της Χριστίνας Φωτεινοπούλου
Tρέχοντας με την Αγγελική Κοσμοπούλου
Ιδέες για να εμπλουτίσεις τις προπονήσεις σου
Back to Top